سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلینی مطرح کرد؛

افزایش فروش قطعات آپشن از ابتدای سال/ ایرانی‌ها باید سوار خودرو‌های به روز شوند

مدیر عامل شرکت خودرو‌های سفارشی ایران خودرو گفت:از ابتدای سال میزان فروش قطعات آپشن افزایش داشته و به ماهی ۳ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،جلینی مدیر عامل شرکت خودرو‌های سفارشی ایران خودرو در مراسم افتتاح مرکز تخصصی تیونینگ و دیتیلینگ و سفارشی سازی خودرو شرکت آپکو گفت: آپکو این قابلیت و ظرفیت را دارد که بتواند در بحث‌های مختلفی به خوبی کار کند. امروز ایرانی‌ها باید سوار خودرو‌های به روز شوند.

او بیان کرد:کار‌های خوبی در زمینه افزایش آپشن خودرو انجام شده است که از جمله آنها می‌توان به ۴۰ دستگاه خودرو نانو سرامیک اشاره کرد که مشتری‌ها را پذیرش کردیم. محصولاتی که استفاده می‌شود با بیشترین کیفیت است و این امکان را فراهم کرده ایم جوانان در این رشته فعالیت کنند.

جلینی با تاکید بر اینکه برای انجام تیونینگ و دیتیلینگ نیاز به پشتیبانی و سرمایه گذاری داریم، ادامه داد: در مرکز تیونینگ و دیتیلینگ برای خودرو‌ها انجام می‌شود. جا دارد ایران خودرو در نانو سرامیک سرمایه گذاری کند.

مدیر عامل شرکت خودرو‌های سفارشی ایران خودرو بیان کرد: در زمینه سفارشی سازی خودرو‌ها با شرکت‌های دانش بنیان همکاری می کنیم تا بتوانیم از جوانان ایرانی در این زمینه استفاده کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه به دنبال افزایش فروش قطعات آپشن خودرو در کشور هستیم، بیان کرد: فروش قطعات آپشن در سال گذشته بسیار ناچیز بود، اما از اول سال تاکنون میزان فروش افزایش داشته است و به ماهی ۳ میلیارد تومان رسیده است و به دنبال این هستیم به ماهی ۳۰ میلیارد تومان نیز برسانیم.

مدیر عامل شرکت خودرو‌های سفارشی ایران خودرو با بیان اینکه سفارشی سازی خودرو‌های در بسیاری زمینه‌ها کاربرد دارد که یکی از آن‌ها استفاده در فدراسیون اتومبیلرانی است، بیان کرد: با فدراسیون اتومبیلرانی صحبت‌هایی در زمینه استفاده از تیونینگ شده است تا تولید را افزایش دهیم. خودرو‌های تیونینگ را باید تبدیل به کلکسیونی برای ایران‌خودرو تبدیل کنیم. آپکو پتانسیل دارد تا خدمات را گسترش دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.