سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای بیش از ۹ هزار تبلت به دانش آموزان خوزستانی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تعداد تبلت‌های اهدایی به دانش آموزان نیازمند استان در دوران کرونا را بالغ بر ۹ هزار دستگاه عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه استان در کشور یک مدعی و پیشرو در بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های آموزشی است، گفت: بیش از ۹ هزار و ۸۵۰ تبلت تاکنون بین دانش‌آموزان خوزستان توزیع شده است.

او با بیان اینکه هیچ استانی تاکنون این میزان تعهد و توزیع تبلت را نداشته است، افزود: ۳۲ هزار تبلت دیگر تعهد داریم و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های تولیدی درخوزستان در این راه بسیار کمک کردند.

مودت اظهار داشت: نه تنها در عرصه مدرسه سازی رشد بسیاری خوبی در چند سال اخیر در استان رخ داده، بلکه در بسیاری طرح‌ها و برنامه ها، موفقیت‌های بسیار خوبی با کمک خیران کسب کردیم، ضمن اینکه بسیاری از معلم‌ها در استان در دوران کرونا خلاقیت‌ها و فداکاری‌های زیادی برای آموزش دانش اموزان در این شرایط سخت کرونا که مدارس تعطیل بودند انجام دادند که در کشور خوزستان نمونه شد.

با شیوع ویروس کرونا از اواخر سال ۹۸ مدارس در سطح کشور برای پیشگیری از همه گیری کرونا تعطیل شده است و آموزش‌ها به صورت آنلاین انجام می‌گیرد، به همین دلیل پویش‌ها و طرح‌های زیادی برای تامین تبلت دانش آموزان نیازمند برای جلوگیری از بازماندگی تحصیلی آن‌ها انجام گرفت.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.