سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های تردد شبانه در مهاباد همچنان ادامه دارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد از تداوم محدودیت‌های تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حاتم ابراهیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: با وجود عبور از پیک چهارم کرونا، محدودیت‌های ترافیکی همچنان باقی است و خودرو‌هایی که بین این ساعات در معابر شهری تردد کنند، توسط پلیس یا با استفاده از دوربین‌های نظارتی جریمه خواهند شد.

او با بیان اینکه تردد شبانه در هر وضعیت رنگ بندی کرونا ممنوع است، افزود: سیاست پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای راهنمایی و تذکر به مردم است و از شهروندان می‌خواهیم که با توجه به وضعیت کرونایی موجود و احتمال شیوع دوباره کرونا از شب نشینی‌ها و دورهمی‌ها پرهیز کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد تصریح کرد: هم اکنون شهر‌های ماکو، شوط، خوی، سلماس، ارومیه، نقده، پیرانشهر، مهاباد، میاندوآب، بوکان، تکاب و شاهین دژ در وضعیت نارنجی کرونایی وجود دارد که به همین علت، ورود و خروج به این شهر‌ها ممنوع بوده و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سرهنگ ابراهیمی در خصوص جریمه محدودیت‌های کرونایی نیز بیان کرد: تمام جریمه‌های اعمال شده در محور‌های بین شهری که دارای برگه تردد و مجوز از طرف فرمانداری بودند، پاک خواهد شد و رانندگان از این بابت نگران نباشند.

او اضافه کرد: در صورت نقض محدودیت ها، برای خودر‌وهای متخلف، جریمه منظور خواهد شد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.