سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم رحلت معمار انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد با رعایت همه دستورالعمل‌ های بهداشتی در سراسر استان برگزار می‌شود.

خاضع زمان برگزاری این مراسم در شهر یاسوج را روز جمعه ۱۴ خردادماه ساعت ۱۱:۳۰ صبح در مصلی امام خمینی (ره) اعلام کرد و افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

او با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌ های انجام شده این مراسم در همه شهر‌های استان  و در مکان‌ های پیش بینی شده برگزار می‌شود اضافه کرد: لازم است برای بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد  فضاسازی و تبلیغات میدانی و شهری به نحو مطلوب و شایسته انجام شود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان ادامه داد: این ایام بهترین فرصت  برای روشنگری و تبیین شخصیت والای حضرت امام خمینی (ره) با استفاده از ظرفیت مساجد، بقاع متبرکه، نماز‌های جمعه و جماعت و مبلغان است.

حجت الاسلام خاضع به برنامه های ایام گرامیداشت رحلت امام (ره) هم   اشاره کرد و گفت: تبیین شخصیت والای حضرت امام (ره) و تولید محتوا از سیره عملی و شاخص‌ های خط امام در قالب عکس، نوشته، موشن‌گرافی و نماهنگ با انتشار وسیع در رسانه‌ ها و فضای مجازی و برگزاری مسابقات فرهنگی از صحیفه نور و وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام (ره) را از اهم برنامه‌ها در ایام منتهی به سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) است.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.