سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکونام: رقبا مقابل فولاد به نتیجه تساوی راضی هستند

سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره تساوی خانگی این تیم مقابل تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی این تیم مقابل تراکتور تبریز اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ای که داشتیم زود به گل رسیدیم. ۲ موقعیت خوب دیگر هم داشتیم. می‌توانستیم بازی را سه بر صفر به پایان برسانیم.

نکونام افزود: در نیمه دوم توانستیم موقعیت سازی کنیک، اما به گل نرسیدیم. در بازی که تیم حریف بدون موقعیت بود گل بدی دریافت کردیم. بازیکنان حریف وقت تلف می‌کردند. تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و شرایط خوبی دارد را تحت فشار گذاشتیم. هیچ تیمی در ۲۰ بازی گذشته نتوانسته ما را در اهواز شکست دهد.

نکونام ادامه داد: رقبا برابر ما وقت تلف می‌کنند. بازیکنان تراکتور امروز آنقدر وقت تلف کردند که بازیکنان ما عصبی شدند، اما هرجا که فوتبال باشد بازی دست ما است.

جواد نکونام گفت: از بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تا الان استراحت نداشته ایم. نیک‌نفس مصدوم شد. امروز ۱۰ نفره بازی کردیم. پاتوسی را در چمن مصنوعی از دست دادیم و فروزان هم تازه به تیم اضافه شده است. ۱۳-۱۴ بازیکن ما باید پشت سر هم بازی کنند.

نکونام تصریح کرد: فشار مسابقات و مسافرت‌ها شرایط ما را سخت کرده است. بازیکنان ما یکی یکی مصدوم می‌شوند. در گرمای اهواز نیاز به بازیکن جانشین داریم.

او با اشاره به عملکرد داور مسابقه اظهار داشت: داور بازی را به ضرر ما خوب کنترل کرد. من فوتبال بازی کرده‌ام و می‌دانم داور چگونه بازی را می‌خواباند. داور وقت را به نفع حریف نگه می‌داشت، ۱۰ تعویض حداقل پنج دقیقه زمان می‌گیرند. "کولینگ بریک" هم داشتیم، اما لحاظ نشد. داور برای تراکتور بازی را کنترل کرد. این داور در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان برای تیم ما بد قضاوت کرد، امروز هم این کار را علیه تیم ما تکرار کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.