سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم برنامه‌های فرهنگی یزد در دوران شیوع کرونا

قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: در زمان شیوع کرونا برنامه‌های فرهنگی این سازمان با توجه به نیاز مردم دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،مصطفی زارع زاده، قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی این سازمان در دو بخش توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اجرای رویداد‌های فرهنگی انجام می‌شود.

او افزود: در بخش توسعه زیرساخت‌های فرهنگی بسیاری از طرح‌های عمرانی سازمان از سال گذشته دنبال شده و شاهد بهره برداری از آن هستیم و هم چنین طرح‌های جدیدی در دست پیگیریست.

زارع زاده عنوان کرد: بعضی از طرح‌های اجتماعی به صورت موقت افتتاح شده و بخشی از زیر ساخت‌های لازم در طرح‌های فرهنگی با تبدیل حسینیه‌ها به فرهنگسرا تامین شده است.

قائم مقام سازمان فرهنگی شهرداری ادامه داد: با توجه به اینکه ساخت فرهنگسرا‌ها نیاز به اعتبار سنگین دارد و زمان بر است در سال گذشته هشت حسینیه به فرهنگسرا تبدیل شده و از ظرفیت فرهنگی آن استفاده می‌شود.

زارع زاده افزود: در بخش برگزاری رویداد‌های فرهنگی، اجتماعی نیز رویکرد سازمان به سمت برگزاری جشنواره‌هایی است که تداوم یابد.

او گفت: مردم انتظار دارند در مناسبت‌های مختلف رویداد‌های جمعیتی برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا امکان پذیر نیست و رویکرد این سازمان به سمت برنامه‌های کوتاه و تاثیرگذار در فضای مجازی تغییر کرده است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.