سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات اجتماعی دولت در حوزه اجتماعی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با اشاره به خدمات اجتماعی دولت در حوزه اجتماعی، گفت : دولت در حوزه اجتماعی و سلامت خدمات مطلوبی ارائه کرده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز نجفی‌مهرمدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : الگوی سامان یکی از طرح‌های بزرگ دولت در راستای ارتقای سلامت روانی جامعه است.

او گفت : متاسفانه عده‌ای در جامعه بدون درنظر گرفتن کار‌های ارزشمند انجام شده در سال‌های اخیر، از هیچ کوششی برای تخریب دولت فروگذار نمی‌کنند و بطور هدفمند تمام فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده در حوزه‌های گوناگون را زیر سوال می‌برند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه ادامه داد: اینکه عده‌ای در آستانه انتخابات تلاش می‌کنند بی اعتمادی به کارگزاران نظام را در سطح جامعه رواج دهند و از تریبون‌های مختلف سیاه نمایی می‌کنند، که منجر به ایجاد بدبینی در کشور می‌شود.

نجفی مهر ادامه داد: همه مدیران در قبال سلامت روان جامعه مسوولیت اجتماعی دارند و مکلف به تقویت همکاری‌های بین بخشی برای مراقبت از روان مردم و حفظ مناسبات اجتماعی و پیوستگی‌های انسانی در سطوح مختلف جامعه هستند.

او الگوی سامان را فرآیندی کاربردی برای مداخلات علمی و عملی در راستای پایداری و انسجام زندگی مردم معرفی و از دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل کار، دادگستری، بهزیستی و آموزش و پرورش به دلیل همکاری‌های مناسب با فرمانداری کرمانشاه برای اجرای این طرح قدردانی کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.