سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات درمان ناباروری به مددجویان البرزی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرزگفت: ۵۰ مددجوی مورد حمایت کمیته امداد و سایر آسیب دیدگان در البرز از خدمات درمانی ناباروری، هزینه جراحی و عمل با تخفیف ۸۰ درصدی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،ابوالفضل فلاح قنبری، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با اشاره به تنوّع سرفصل‌های خدمات درمانی به مددجویان مورد حمایت این نهاد در استان البرز گفت: مراکز فوق تخصصی درمان ناباروری طرف قرار داد این نهاد طی یکسال گذشته به ۵۰ مددجوی مورد حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان در استان خدمات درمانی ناباروری، هزینه جراحی و عمل با تخفیف ۸۰ درصدی ارائه داده اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با تأکید بر این‌که هم‌اکنون بیش از ۳۳ هزار مددجو از خدمات درمانی این نهاد در البرز بهره‌مند هستند، گفت: تمامی هزینه‌های داروی ایرانی و نود درصد هزینه‌های ویزیت و بستری بیماران خاص و صعب‌العلاج توسط کمیته امداد تأمین می‌شود.


او با اعلام این‌که ۱۳ مرکز طرف قرارداد این نهاد در البرز به‌صورت رایگان به مددجویان دارای بیماری خاص و صعب‌العلاج خدمت ارائه می‌کنند، گفت: کمیته امداد با یاری نیکوکاران در قالب "طرح شفا" برای رفع نیاز‌های درمانی خانوار‌های تحت حمایت با اولویت بیماران خاص و صعب‌العلاج اقدام می‌کند.


فلاح قنبری با اشاره به اینکه حوزه بهداشت و سلامت کمیته امداد برنامه‌های مدونی را با موضوع تغذیه، و نظام پزشک خانواده برای خانوار‌های تحت حمایت اجرا می‌کند یادآور شد: تمامی مددجویان این نهاد از خدمات بیمه سلامت و بیمه‌های مکمل درمانی بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.