سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدول خاموشی‌های برق در گلستان تغییرکرد + تصویر

همزمان با شروع روز‌های گرم شاهد قطعی گسترده و چند ساعته برق در مناطق مختلف استان گلستان و بدون اطلاع رسانی دقیق هستیم که این موضوع گلایه‌های مردم را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هنوز زمان زیادی از شروع گرمای هوا نگذشته است که شاهد قطعی برق چند ساعته در ساعت‌های مختلف روز و در مناطق مختلف گلستان هستیم.

این در حالی است که شرکت توزیع برق گلستان برای صرفه جویی بیشتر مردم، جدول زمان بندی قطعی برق در مناطق مختلف را اطلاع رسانی کرد تا مردم بر اساس این جدول برنامه ریزی‌های خود را داشته باشند.

اما موضوع این است که بر خلاف این جدول اطلاع رسانی، قطعی برق در زمان‌های غیر از جدول زمانبندی اتفاق می‌افتد و با هم همخوانی ندارد و مردم از این بابت گلایه‌هایی داشتند.

یکی از شهروندان گرگانی ساکن محله دخانیات گرگان به خبرنگار ما گفت: بر اساس جدول زمانبندی شرکت توزیع نیروی برق استان، برای مصرف برق برنامه ریزی کردیم، اما در زمانی که لباسشویی منزل ما در حال کار کردن بود برق منطقه ما قطع شد و پس ازوصل شدن برق متوجه سوختگی این دستگاه شدیم.

یکی دیگر از ساکنان خیابان بهارستان گرگان در این باره گفت: در زمان غیر از زمانبندی، برق منطقه ما قطع شد و ما دچار مشکلاتی شدیم.

سارا نصیری سخنگوی شرکت توزیع برق گلستان در این باره گفت: تاکنون بحث برنامه ریزی قطعی برق برای ۲ ساعت بود، اما با بررسی میزان تولید و مصرف برق از طریق مرکز کنترل برق کشور، مشخص شد که نیاز است خاموشی بیشتری اعمال شود.

او ادامه داد: از امروز جدول زمانبندی جدید در سایت این شرکت، اطلاع رسانی شده است و بر اساس این جدول خاموشی‌ها اعمال می‌شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: قطعی برق ، توزیع برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
ممنون که به عقب برنگشتیم آقای تَکراری