سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت چهلمین سالگشت نمازجمعه شهر قزوین برگزار می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: گرامیداشت چهلمین سالگشت نماز جمعه شهر قزوین ماه آینده برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگشت برگزاری نماز جمعه استان گفت: گرامیداشت مراسم این سالگشت به همراه نکوداشت آیت الله باریک بین، امام جمعه فقید شهر قزوین ماه آینده برگزار می‌شود.

 حبیبی افزود: نماز جمعه به طور قطع نقش و اثرگذاری بی بدیل در جامعه و نظام جمهوری اسلامی دارد و یک حرکت مستمر فرهنگی، عبادی و سیاسی است که برای چهلمین سال برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اضافه کرد: باید ابعاد و اثرات نماز جمعه بررسی شود و بزرگداشت و در این ستاد باید چگونگی افزایش استقبال از نماز جمعه در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در بطن و متن بزرگداشت چهلمین سالگشت نماز جمعه استان موضوع نکوداشت آیت الله باریک بین امام جمعه فقید قزوین در دستور کار قرار دارد و همزمان با بزرگداشت نماز جمعه، نکوداشت آیت الله باریک بین هم برگزار می‌شود.

نماز جمعه شهر قزوین جزو نماز جمعه‌های باشکوه کشور است

رئیس ستاد نماز جمعه استان قزوین هم در این نشست اظهار داشت: نماز جمعه قزوین جزو چند نماز جمعه باشکوه در سطح کشور به نسبت جمعیت استان به حساب می‌آید که این مهم نشان دهنده تدین و اعتقادات مردم قزوین است.

علی شفیعی شاد گفت: نماز جمعه شهر قزوین در حوزه ستادی و فعالیت‌های ستاد نماز جمعه هم به عنوان ستاد نمونه کشوری انتخاب شده و ۲ بار از سوی مقام معظم رهبری مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی افزود: به گفته حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، امام جمعه شهر قزوین، گرامیداشت چهلمین سالگشت نماز جمعه شهر قزوین فقط یکبار اتفاق می‌افتد و باید این برنامه را خیلی باشکوه و باعظمت برگزار کنیم که تعظیم شعائر الهی است و برای این مهم برنامه ریزی‌های مختلفی صورت گرفته است.

شفیعی شاد اضافه کرد: برای چهلمین سالگشت نماز جمعه حدود یک هفته برنامه ریزی شده است و در نهایت برنامه ویژه و یک مراسم فاخر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.