سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گروه‌ها و زمان‌بندی قطعی برق در استان بوشهر را اینجا ببینید

گروه‌ها و زمان‌بندی مدیریت اضطراری بار استان بوشهر یا قطعی برق را به تفکیک شهرستان‌های استان بوشهر اینجا ببینید.


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، برای دیدن گروه‌ها و زمان‌بندی قطعی برق مربوط به هر کدام، ابتدا جدول اصلی را از طریق لینک زیر دانلود کنید. 

دانلود جدول اصلی گروه ها و زمان‌بندی

سپس با مراجعه به لینک های زیر به تفکیک شهرستان، گروه مربوط به خود را با توجه به نشانی‌های اعلام شده، جست و جو کنید.

برنامه زمان‌بندی مدیریت اضطراری بار بر روی درگاه شرکت توزیع برق استان بوشهر به نشانی https://www.bedc.ir قرار گرفته است و بر اساس آن قطعی برق از ساعت ۷:۳۰ هر روز شروع می‌شود و تا ۱:۳۰ بامداد روز بعد ادامه می‌یابد.

محلات زیر مجموعه هر منطقه، در هشت گروه تقسیم شده‌اند و زمان قطعی برق یک و نیم ساعت در نظر گرفته شده است.

از آنجا که ۱۲ زمان برای قطعی برق روزانه در نظر گرفته شده است، هر روز برخی گروه‌ها دو بار برقشان قطع می‌شود یعنی سه ساعت بی‌برقی را باید تحمل کنند.


بیشتر بخوانید


در اطلاعیه شرکت توزیع برق استان بوشهر از مردم خواسته شده است، با توجه به افزایش زودهنگام دما و کاهش تولید نیروگاه‌های برق آبی کشور و وجود دستگاه‌های استخراج رمزارز غیرمجاز در شبکه‌های برق که منجر به رشد بار شبکه‌های برق شده است از ساعت ۱۲ تا ۱۸ با استفاده از چند راهکار مصرف برق را مدیریت کنند.

خاموش کردن کولر‌های اضافه، خاموش کردن لامپ‌های اضافه، خاموش کردن وسایل برقی غیرضروری در ساعات اوج، تنظیم دمای کولرگازی روی ۲۵ درجه و استفاده نکردن از آسانسور و دیگر تجهیزات برقی حساس در زمان مدیریت اضطراری بار احتمالی، مصرف مواردی است که شرکت توزیع برق استان بوشهر از مشترکان خواسته به آن‌ها توجه کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.