سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتظار بودجه ۱۱۴ میلیاردی دبیر برای کشتی؛

نوبخت: امیدوارم شاهد خرسندی مردم از مدال آوری‌ها باشیم/ صالحی امیری: کشتی، امید ما در المپیک است

معاون رییس جمهور گفت: امیدوارم با پشتیبانی‌های صورت گرفته شاهد نوعی شکوفایی استعداد‌ها و خرسندی مردم از مدال آوری ها باشیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت در جریان بازدید امروز (دوشنبه) از اردوی تیم های ملی کشتی اظهار داشت: برای افتخارآفرینی در ورزش کشور به ویژه رشته کشتی دو اقدام‌ برنامه ریزی و دیگری پشتیبانی مالی و بودجه ای لازم است.

وی تصریح کرد: سلطانی فر و صالحی امیری در وزارت ورزش و کمیته المپیک برنامه ریزی لازم را انجام‌ می دهند و دولت هم از طریق سازمان برنامه و بودجه حمایت می کند.

نوبخت با اشاره به اقدام ارزشمند فدراسیون کشتی در ساخت و تجهیز سالن های این رشته گفت: بازدید برای تکمیل پشتیبانی مراحل بودجه ای این اقدام بود و با منابع مالی مورد درخواست موافقت شد. امیدواریم با این پشتیبانی شاهد نوعی شکوفایی استعدادها و خرسندی مردم از مدال آوری ها باشیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به نشست با روسای فدراسیون های ورزشی خاطرنشان کرد: باید عدالت باشد هرچند عدالت به معنای مساوات باشد.

سید رضا صالحی امیری نیز در حاشیه این بازدید گفت: چهار منابع مالی به کشتی وارد شد، کمیته المپیک، وزارت ورزش و یک تعهد هم آقای نوبخت معادل ۳۰ میلیارد تومان پذیرفت و اسپانسرها هم ورود کرده اند.

وی ادامه داد: جمع بندی این بود که نظام، دولت، کمیته و وزارت ورزش پشتوانه کشتی برای درخشش در جهان و المپیک هستند. امیدوارم و باور دارم که کشتی مانند سایر ادوار خواهد درخشید.

رییس کمیته ملی المپیک همچنین گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر، نماد مقاومت و غرور ملی برای ایرانیان را تبریک می گویم. آنچه به دعوت فدراسیون کشتی اتفاق افتاد حضور آقای نوبخت بود که در جریان فرآیند تحولات کشتی قرار بگیرد. دبیر از جنس کشتی است و با تمام زوایای آن آشناست و مدیر توانایی است تا کشتی همچنان پرچمدار باشد. کشتی، امید ما در المپیک است و باید دولت و اسپانسرها نیز به کمک کشتی بیایند.

صالحی امیری تاکید کرد: دبیر روزی را پیش بینی می کند که کشتی هشت مدال خواهد گرفت و باید آن روز را جشن بگیریم. البته نوع نگاه ما معامله گرانه نیست. وظیفه ما حمایت و وظیفه فدراسیون تلاش است. نه کمیته نه وزارت و دولت، هیچ پیش شرطی برای حمایت ندارند.

علیرضا دبیر نیز در جریان بازدید محمدباقر نوبخت از اردوی تیم های ملی کشتی گفت: نیاز واقعی ما ۱۱۴ میلیارد تومان است ولی آقای نوبخت دستوری دادند که باید پیگیری کرد.

رییس فدراسیون کشتی تاکید کرد: همیشه انتظارها در عمل چیز دیگری خواهد بود.

وی با تقدیر از اقدام از صالحی امیری، سلطانی فر و نوبخت برای بازدید امروز خاطرنشان کرد: با این بازدید روحیه ملی پوشان خوب شد و این از همه چیز بهتر است.

دبیر تاکید کرد: اگر مردم خوشحال شوند و برای نظام اتفاق خوب بیفتد خوشحال می شوم. روزی روی تسک بودم و الان بابد طور دیگری باعث شادی ملت شوم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.