سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برترین های جشنواره ملی تئاتر دانشجویی در دامغان

برترین های جشنواره ملی تئاتر اردیبهشت در دانشگاه دامغان معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، پنجمین دوره جشنواره تئاتر اردیبهشت امسال در پنج بخش و به صورت کاملا مجازی برگزار شد و هیات داوران، تئاتر دانشجویان را در بخش‌های صحنه، نمایش رادیویی، نمایشنامه نویسی، از ایده تا اجرا، پوستر، بروشور، گریم و پژوهش ارزیابی کردند.

در این رقابت در بخش "پوستر" احمدرضا نوروزی از دانشگاه دامغان برای طراحی پوستر نمایش رادیویی "آنجا که ماهی‌ها سنگ می‌شوند" به عنوان برگزیده انتخاب شد.
در بخش ایده تا کارگردانی جشنواره، نگین نشاط از دانشگاه سوره برای ایده اجرایی نمایش "کُلفَت‌ها" به عنوان برگزیده انتخاب شد.

در بخش پژوهش، زهرا بای از دانشگاه دامغان برای نگارش مقاله بررسی نمایشنامه‌های آنتوان چخوف از منظر فمنیسم با تکیه بر سه نمایشنامه "سه خواهر، " " مرغ دریایی" و " خرس" به عنوان اثر برگزیده شناخته شد.

داوران جشنواره تئاتر اردیبهشت در بخش رادیویی، محمد شجاعی از دانشگاه هنر تهران را برای اثر"چهارباغ اتاق من" به عنوان برگزیده انتخاب کردند.

در بخش نمایشنامه‌نویسی بدون ترتیب رتبه، امیرحمزه حیدری برای نمایشنامه "ساتیناژ"، سینا علی تبار برای نمایشنامه "نازگل" و حبیب بهمنی برای نمایشنامه "نهانی" برگزیده نهایی معرفی شدند.

در بخش نمایش صحنه‌ای، بهترین بازیگر زن لیلا دانشیار برای بازی در نمایش "زنانی با چمدان‌های پر از شکلات" از دانشگاه نبی اکرم تبریز، زهرا خداداد برای بازی در نمایش"اورحال" از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر به عنوان برگزیده دوم بازیگری، علی دلپیشه برای بازی در نمایش "سوِنسی" از دانشگاه علمی کاربردی تهران به عنوان بهترین بازیگر مرد و مجتبی راوش برای نمایش "سوِنسی" به عنوان بهترین کارگردانی انتخاب شدند.

عنوان بهترین نمایش صحنه‌ای پنجمین دوره جشنواره تئاتر اردیبهشت به نمایش" سوِنسی" به کارگردانی مجتبی راوش از دانشگاه علمی کاربردی تهران اهدا شد.

سجاد یعقوبی دبیر جشنواره ملی تئاتر دانشگاهی اردیبهشت گفت: ۱۵۹ اثر از سراسر کشور برای بخش‌های رقابتی این جشنواره از ۴۸ دانشگاه کشور ارسال شد که از میان این آثار ۱۲ اثر از بخش صحنه‌ای و سه اثر از بخش نقالی آماده اکران شدند.

انتهای پیام / گ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.