سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پایانه کوهسنگی مشهد با ظرفیت ۶۵۰ جای پارک خودرو

همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر، پارکینگ و پایانه کوهسنگی مشهد در مجاورت باغ موزه دفاع مقدس با ظرفیت ۶۵۰ جای پارک خودرو به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در حاشیه مراسم افتتاح پارکینگ و پایانه کوهسنگی، گفت: با توجه به کمبود جای پارک در مناطق پیرامونی بوستان کوهسنگی و مراکز عمومی و تجاری در این منطقه، پروژه احداث پارکینگ کوهسنگی با ظرفیت ۶۵۰ جای پارک در مجاورت باغ موزه دفاع مقدس واقع در خیابان کوهسنگی احداث شد.

او افزود: برای اجرای این پروژه ۱۱ هزار متر مکعب خاک‌برداری، چهار هزار و ۵۰۰ متر طول جدول‌گذاری، هفت هزار مترمکعب زیرسازی، ۱۵۰ متر اجرای کانال سرپوشیده و دو هزار و ۶۵۰ تن آسفالت‌ریزی انجام شده است.


بیشتر بخوانید


معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: در کنار احداث پارکینگ کوهسنگی پروژه ایجاد دسترسی از خیابان شهید خلیلی به بزرگراه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز اجرا شده‌است.

کاظمی بیان کرد: همچنین در مجاورت این پارکینگ، پایانه اتوبوس نیز طراحی و احداث شده‌است که خطوط ۳۸-۸۰-۸۲ و ۸۶ پایانه زکریا به این محل منتقل خواهند شد.

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.