سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

سردار سلیمانی آینده جهان را تحت تاثیر قرار داد

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: سردار سلیمانی تاریخ جهان را با مردمیدان بودن تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مراسم رونمایی از یادبود سردار دلها در روستای قنات ملک رابر محل تولد سردار حاج قاسم سلیمانی در جوار قبور مطهرشهدا ومرقد والدین گرانقدر سپهبد شهید سلیمانی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم وامنیت گفت: تاریخ در عین بی رحمی بزرگترین اشخاص را در خود جای داده که به واسطه امانت داری تاریخ اشخاصی موثر در  جهان به حیات واقعی خود ادامه می دهند و ماندگار خواهند ماند.

او سردار سلیمانی را یک فرد موثر در تاریخ جهان عنوان کرد و افزود: سردار سلیمانی تاریخ جهان را نه در مقطع کنونی بلکه آینده جهان را با مکتب سلیمانی تحت تاثیر قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد:امروز در روستاهایی هستیم که یکی از بزرگ مردان تاریخ در آن متولد شده است و روستای قنات ملک مانند مرقد مطهر سردار سلیمانی خواستگاه عاشقانی است که پیرو این مرد بزرگ هستند.

او گفت: ادامه حیات طیبه شهید سلیمانی در سه محور خلاصه می شود که محور اول اخلاص کار برای خدا است مانند فتح خرمشهر که تاریخ جنگ را تغییر داد و به وسیله کسانی رخ داد که بازماندگانشان حماسه های تاریخی دیگری را رقم می زنند.

امام جمعه کرمان محور دوم را تلاش در سخت ترین شرایط عنوان کرد و افزود: سردار سلیمانی به جغرافیای کوچکی محدود نمی شد و نگاه بلندی داشت به همین دلیل جبهه مقاومت را گسترش داد به گونه ای که رژیم جعلی اسرائیل نتوانست در برابر حمله ای که خود آغاز کرده بود مقاومت کند و آتش بست یک طرفه اعلام کرد.

او محور سوم را دفاع از مظلوم دانست و عنوان کرد : سردار سلیمانی به دنبال دفاع از هر مظلومی در هر گوشه از دنیا بودکه به دست ظالمان مورد تعدی و ظلم واقع می شدند و این راه سردار در مکتب وی به همت رهروان او ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.