سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول انتخابات باغملک:

تنور انتخابات در باغملک داغ است

کارشناس سیاسی و مسئول انتخابات باغملک گفت: یک هزار و ۱۲۶  نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان حضور دارند.

علی قاسمی کارشناس سیاسی و مسئول انتخابات باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: ۱۹۰ داوطلب برای انتخابات شورای شهر در این شهرستان و ۹۳۶ نفر برای تصدی عنوان شورای روستا‌ها ثبت نام کرده و تایید صلاحیت شدند.

او افزود:  در مجموع یک هزار و ۱۲۶  نفر در انتخابات شوراهای باغملک حضور دارند که از این تعداد  یک هزار و ۵۹ نفر مرد و ۶۳ نفر زن هستند.

قاسمی با بیان اینکه انتخابات سال ۱۴۰۰ در باغملک الکترونیکی نیست، اظهار داشت: ۱۴۸ حوزه انتخابیه برای برگزاری انتخابات شورا‌های شهر و روستا و ریاست جمهوری با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

کارشناس سیاسی و مسئول انتخابات باغملک با بیان اینکه در انتخابات پیش رو تلاش کنیم حضور مردم در صحنه پرشور  باشد و باید فرصت و زمینه حضور همه سلایق در انتخابات شورا‌های شهر و روستا را فراهم کنیم، تصریح کرد: بیست و هشتم خردادماه سال ۱۴۰۰ بار دیگر شاهد حضور پر شور مردم برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.