سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطعی روزانه برق در مناطق گرمسیری غرب کرمانشاه قابل توجیه نیست

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : قطعی روزانه برق در مناطق گرمسیری غرب کرمانشاه با گرمای بالای ۴۰ درجه قابل توجیه نیست و پیگیری‌های لازم از طریق شرکت توزیع برق استان و مدیریت برق منطقه‌ای غرب برای قطع نشدن برق انجام می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : قطع برق در مناطق گرمسیری که دمای بالای ۴۰درجه را تحمل می‌کنند قابل توجیه نیست و این قطعی باید برای مناطق معتدل‌تر لحاظ شود.

او گفت : شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب جزو مناطق گرم کشور هستند که از طریق شرکت توزیع برق استان و برق منطقه‌ای این موضوع را پیگیری کرده و انتظار داریم به گونه‌ای مدیریت کنند که برق مناطق گرمسیری استان قطع نشود.

او افزود: تذکرات لازم از طریق وزارتخانه و ادارات مربوطه استان کرمانشاه داده خواهد شد که برق مناطق گرمسیری قطع نشود، زیرا گرمای بالای ۴۰درجه این مناطق زندگی را برای مردم سخت و دشوار کرده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: تولید برق در سال‌های اخیر به دلیل کمبود بارش در کشور و رعایت نکردن الگو‌های مصرف با مصارف همخوانی ندارد از این رو در فصول گرم سال زمانبندی برای خاموشی‌های روزانه و قطعی‌های ساعتی امری مرسوم است.

حیدری گفت: زمانبندی برای قطع برق در ساعات اوج مصرف روزانه انجام می‌شود تا بخشی از کمبود‌ها در این زمینه جبران و از بار فشار بر نیروگاه‌های کشور کاسته شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.