سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد بیش از ۷۰ درصدی پرونده‌های وارد شده به تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از رشد بیش از ۷۰ درصدی پرونده‌های وارد شده به تعزیرات در اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

اشرفی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: اردیبهشت ماه پارسال تعداد پرونده‌های وارده ۳۴۰ و پرونده‌های مختومه ۳۶۲ مورد بوده که تعداد پرونده‌های وارده امسال به ۵۸۱ و پرونده‌های مختومه به ۶۲۷ مورد رسیده است.

او افزود: پارسال در بخش کالا و خدمات ۱۵۴ پرونده وارد و ۱۷۲ پرونده مختومه شده که میزان محکومیت پرونده‌ها ۵۹۳ میلیون و ۲۲۴ هزار ریال برآورد شده است.

اشرفی اظهار کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز ۱۵۸ پرونده وارد و ۱۵۲ پرونده مختومه شده است که میزان محکومیت پرونده‌ها ۱۸ میلیارد و ۵۷۱ میلیون و ۶۷۴ هزار ریال برآورد شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: در بخش پرونده‌های بهداشت و درمان ۲۸ پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده است و ۳۸ پرونده مختومه اعلام شده که میزان محکومیت پرونده‌ها ۹۰ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال برآورد شده است.

او ادامه داد: پارسال درصد عملکرد تعزیرات حکومتی در بخش کالا و خدمات ۱۱۱/۷ دهم درصد، در بخش قاچاق کالا و ارز ۹۷/۵ درصد و در بخش دارو و درمان ۷/ ۱۳۵ دهم درصد برآورد شده است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.