سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی قهرمانان مسابقات دو و میدانی کشور در اراک + تصاویر

با پایان مسابقات قهرمانان دو و میدانی کشور در اراک عنوان قهرمانی به تیم آذربایجان شرقی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور و انتخابی المپیک توکیو از روز شنبه اول خرداد به مدت ۲ روز در استان مرکزی به میزبانی اراک برگزار شد آغاز شد و ۱۷۰ ورزشکار از ۳۲ استان کشور در در ۲۲ ماده دو و میدانی با هم رقابت کردند.

در این مسابقات که به میزبانی استان مرکزی و در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد و عنوان قهرمانی به تیم آذربایجان شرقی رسید.

در پایان تیم‌های برتر مسابقات قهرمانان دو و میدانی کشور و انتخابی المپیک توکیو به شرح زیر معرفی شدند:

  1. تیم اول:  آذربایجان شرقی- ۴ طلا، ۲ نقره
  2. تیم دوم:  همدان- ۲ طلا، ۳ نقره، ۱ برنز
  3. تیم سوم:  گلستان - ۲طلا- ۲ نقره
  4. تیم چهارم: لرستان- ۲ طلا، ۱ نقره، ۲ برنز
  5. تیم پنجم:  ایلام- ۲ طلا، ۱ نقره، ۱ برنز
  6. تیم ششم:  اصفهان- ۲طلا، ۳ برنز
  7. تیم هفتم:  مازندران- ۱ طلا، ۲ نقره، ۱ برنز
  8. تیم هشتم : تهران- ۱ طلا، ۲ نقره

برترین‌های مواد ۱۱ گانه هم به شرح زیر معرفی شدند:

  • پرتاب چکش: رضا مقدم از تیم گلستان با ۷۱ متر و ۷۶ سانتی متر اول شد،مهدی محمدی دیگر ورزشکار گلستانی دوم شد و علی مرادی از آذربایجان غربی در رده سوم قرار گرفت.
  • دوی۴۰۰ متر با مانع: مهدی پیرجهان از آذربایجان شرقی ۵۰ ثانیه و ۱۵ صدم ثانیه پیشتاز شد، رضا ملک‌پور و امیر مقدمی هر دو از قم دوم و سوم شدند.
  • دوی ۸۰۰ متر: پژمان یارولی از کرمانشاه قهرمان شد، امید امیریان از سیستان و بلوچستان و سبحان احمدی از کرمانشاه در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
  • دوی ۲۰۰ متر: مدال طلا با ثبت زمان ۲۱ ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه به سجاد هاشمی از آذربایجان شرقی رسید، در این ماده میلاد ناصح جهانی دیگر ورزشکار آذربایجان شرقی و علی لطفی دونده اصفهانی به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
  • پرش ارتفاع: عنوان قهرمانی با ۲ متر و ۱۵ سانتی متر به ورزشکار مازنی کیوان قنبرزاده رکورد دار این ماده رسید، سیاوش سلیمی از لرستان در این ماده ۱۰ سانتی متر از نفر اول کمتر پرید و علی سهرابی پرنده اصفهانی با پرشی به ارتفاع ۱۰ سانتی متر کمتر از نفر دوم در رده سوم قرار گرفت.
  • دوی۳هزار متر با مانع: سیدامیر زمانپور ورزشکار همدانی با ثبت زمان ۹ دقیقه و ۳۳ ثانیه و ۸۹ صدم ثانیه اول شد، امیر آذریان از کهگیلویه و بویراحمد و خلیل ناصری از ایلام در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
  • مواد ۱۰ گانه: عباس نیک باف از لرستان با ۶۲۵۷ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، عرفان محمودی از تهران و سید محمد موسوی نژاد از بوشهر به ترتیب دوم و سوم شدند.
  • پرتاب وزنه: شاهین مهردلان از خراسان رضوی با پرتابی به مسافت ۱۹ متر و ۹۷ سانتی متر اول شد، محمدرضا طیبی از مازندران با پرتابی معادل ۲ سانتی متر کمتر دوم شد و مرتضی ناظمی از کرمانشاه در رده سوم قرار گرفت.
  • پرش طول: حسین میهن دوست از بوشهر طلایی شد، محمدقائدزاده از تیم بوشهر و مهدی تماری از تیم قزوین به ترتیب نقره و برنز گرفتند.
  • دوی ۱۰ هزار متر: جلیل ناصری از ایلام با ثبت زمان ۳۲ دقیقه و ۴۸ ثانیه و ۴۵ صدم ثانیه اول شد، حسن صالحی امین از همدان و منصور بیات از البرز عناوین بعدی را کسب کردند.
  • دوی ۴۰۰ متر امدادی: تیم‌های آذربایجان شرقی، قم و لرستان عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

با پایان مسابقات آقایان مسابقات قهرمانی دو و میدانی بانوان کشور هم از فردا چهارم خرداد به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.