سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تذکر شفاهی نماینده مجلس به رئیس جمهور

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: افزایش قیمت کالا‌های اساسی در آستانه انتخابات تشویق مردم به حضور در انتخابات است یا ناامیدی از حضور؟

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش مجدد قیمت کالا‌های اساسی خطاب به رئیس جمهور گفت: افزایش قیمت کالا‌های اساسی در آستانه انتخابات تشویق  مردم به حضور در انتخابات است یا ناامیدی از حضور؟

او در نطق میان دستور نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت سوم خرداد روز مقاومت و فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین، در تذکری شفاهی به رئیس جمهور افزود: در گذشته گفتید، چون تمامی گرانی‌ها تا پایان سال ۹۹ انجام شده، تا پایان دولت گرانی نداریم! در جلسه اخیر هیأت دولت هم بیان کردید نامزد‌های ریاست جمهوری به مردم دروغ نگویند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس بیان کرد: حال سوال اینجاست که گرانی‌های چند هفته اخیر از جمله نان، آرد، روغن، لبنیات و سایر اقلام دروغ است یا راست؟ اگر صحت دارد، چرا اقدامی انجام نمی‌دهید؟

خسروی اسفزار عنوان کرد: شما در شروع ریاست جمهوری گفتید اگر مشکلات قابل حل نبود، کاندید نمی‌شدم؛ شما را به خدا قسم می‌دهیم پیش بینی امام امت را جدی بگیرید که فرمودند اگر دولت کاری کند که مردم در صحنه ناراضی شوند، آن روز برای مصیبت است و مجلس و دولت موفق نخواهند شد و فاتحه کشور را باید خواند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.