سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پور موسوی: مصمم هستیم با برد مقابل استقلال به استقبال تعطیلات لیگ برتر برویم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی تیمش برابر استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پور موسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: قطعا فردا بازی سختی برای هر ۲ تیم خواهد بود. استقلال به دنبال این است که جایگاهش را در جدول بهتر کند و به رده‌های بالای برسد. ما هم میزبان هستیم و اهداف خاصی برای بازی مقابل استقلال داریم. متاسفانه با وجود عملکرد خوبی که در هفته‌های قبل ارائه کردیم، نتوانستیم پیروز شویم، اما مصمم هستیم که فردا بازی خوبی ارائه کنیم و با کسب ۳ امتیاز از زمین بازی خارج شویم.

پور موسوی در ادامه خاطر نشان کرد: بازیکنان مصدوم زیادی داریم، اما نا امید نیستیم و امیدواریم جوانان تیم ما مثل همیشه که جواب اعتمادمان را دادند، فردا هم در جریان بازی تاثیرگذار باشند و بتوانند جای خالی بازیکنان مصدوم را به خوبی پر کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای بازی فردا عنوان کرد: متاسفانه رحیم زهیوی، حسین ساکی، حسن بیت‌سعید و مهدی زبیدی را در اختیار نداریم. شرایط بغلانی و امید حامدی را هم پزشکان تیم بررسی خواهند کرد تا ببینیم به بازی با استقلال می‌رسند یا خیر.

او درباره ساعت برگزاری بازی تیمش با استقلال گفت: ما نامه زدیم و درخواست کردیم که زمان بازی را تغییر دهند، اما قبول نکردند. با این وضعیت ما اصلا نمی‌توانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم. برای چندمین بار شاهد بودیم که فدراسیون فوتبال به تیم‌های شهرستانی به ویژه صنعت نفت نگاه خوبی ندارد. ما نامه زدیم و درخواست کردیم با توجه به شرایط میزبانی، بازی زمانی برگزار شود که تیم ما تمرین می‌کند. ما در آبادان معمولا ساعت هفت بعد از ظهر تمرین می‌کنیم، اما متاسفانه بازی را ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


پور موسوی افزود: ما هیچ روزی در این ساعت تمرین نمی‌کنیم. جالب است حتی در ماه رمضان هم بازی‌ها ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شد، اما نمی‌دانم اکنون چرا چنین تصمیمی گرفته‌اند. اگر این تصمیم به خاطر شرایط آب و هوایی اتخاذ شده است، چرا در اهواز بازی ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود؟ ما از این بابت از فدراسیون گله داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شرایط تیمش اظهار داشت: خدا را شکر شرایط روحی بازیکنان خیلی خوب است. با توجه به این که ما پس از مدت‌ها توانستیم در تبریز گل بزنیم و به بازی برگردیم، این اتفاق تاثیر مثبتی روی بازیکنان داشت و مصمم هستیم با یک برد خانگی به استقبال تعطیلات لیگ برتر برویم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.