سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد عجیب شاگردان نکونام در خوزستان

تیم فوتبال فولاد خوزستان در استادیوم خانگی خود عملکرد بسیار خوبی را ثبت کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فردا شب تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتور تبریز در استادیوم خانگی تیم فولاد خوزستان، فولاد آرنا به مصاف یکدیگر می‌روند. دیداری که با توجه به شرایط امتیازی ۲ تیم در جدول رده بندی از اهمیت بسیار ویژه‌ای برای هر ۲ تیم برخوردار است.

تیم فولاد خوزستان که هم اکنون با ۳ بازی کمتر نسبت به تیم‌های صدرنشین جدول با ۳۰ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد، در صورت پیروزی مقابل تراکتور  می‌تواند شرایط خوبی را برای نزدیک شدن به تیم‌های بالانشین جدول فراهم کند.

شاگردان نکونام، در بازی فردا می‌توانند رکورد عجیب خود را در بازی‌های خانگی در لیگ برتر بهبود بخشند. اهوازی‌ها با هدایت جواد نکونام بعد از باخت مقابل تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم فصل گذشته مسابقات لیگ برتر، تا کنون در ۱۹ بازی خانگی خود در این مسابقات طعم باخت را تجربه نکرده اند و در صورت شکست نخوردن مقابل تیم تراکتور، فولاد خوزستان می‌تواند رکورد خود را به ۲۰ بازی بدون شکست در فولاد آرنا افزایش دهد.

فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام در ۲ فصل گذشته تنها ۲ بار و آن هم مقابل تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در اهواز شکست خورده است و سایر تیم‌های لیگ برتری در این استادیوم مقابل فولاد خوزستان نتوانسته اند به برتری دست یابند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان دوشنبه شب از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه و در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

تیم فولاد با ۳۰ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و یاران رسول خطیبی نیز با ۲۹ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به فولاد خوزستان در رتبه هشتم جدول حضور دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.