سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه شرکت برق به دانش‌آموزان هنگام خاموشی‌ها!

معاون هماهنگی شرکت برق منطقه‌ای اصفهان گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع برق استان اصفهان و ورود با کد پایانه قبض برق خود برنامه زمان خاموشی منطقه را مشاهده کنند تا با مشکلاتی همچون دخالت قطعی برق و زمان امتحانات دانش آموزان مواجه نباشند.

سیدمحمدرضا نوحی معاون هماهنگی شرکت برق منطقه‌ای اصفهان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: به دلیل کمبود برق در استان اصفهان با خاموشی برق‌ها به مدت دو ساعت در منطقه‌های مختلف استان مواجه هستیم.

او افزود: یکی از دلایل مهم کمبود برق، کاهش بارش‌ها و زودرس بودن فصل گرما است که موجب کمبود تولید برق آبی در استان اصفهان می‌شود.

معاون هماهنگی شرکت برق منطقه‌ای اصفهان ادامه داد: با توجه به مجازی بودن امتحانات مشکلاتی برای دانش آموزان در مدت خاموشی ایجاد می‌شود.

او اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع برق استان اصفهان و ورود با کد پایانه قبض برق خود برنامه زمان خاموشی منطقه را مشاهده کنند تا با مشکلاتی همچون دخالت قطعی برق و زمان امتحانات دانش آموزان مواجه نباشند.

نوحی ادامه داد: توصیه می‌شود تمام والدین بر روی زمان امتحانات و شارژ موبایل دانش‌آموز و مشاهده برنامه خاموشی منطقه خود نظارت کافی داشته باشند.

او افزود: این برنامه از اول خردادماه آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا ۱۵ شهریور ماه ادامه یابد، اما اگر با بارش‌های مناسب در استان مواجه باشیم زمان این برنامه کمتر خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.