سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات دانش بنیانی‌ها شورایی پیگیری می‌شود

رئیس شورای نمایندگان شرکت‌های مستقر شتاب گفت: فعالیت‌های شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری البرز با تشکیل شورای نمایندگان شرکت‌های مستقر شتاب بیشتری گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عنایت الله محرابی، رئیس شورای نمایندگان شرکت‌های مستقر شتاب گفت: در راستای ارتباط ستاد پارک با شرکت‌های مستقر، پیشنهاد تشکیل شورای نمایندگان شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری البرز توسط رئیس پارک علم و فناوری البرز عملیاتی شد و هم اکنون در حال پیگیری مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان و فناور پارک است.

او افزود: در همین راستا با برگزاری انتخاباتی بین شرکت‌ها برای تعیین اعضا و ریاست شورا، شرکت صنایع شیمی ساختمان آبادگران به عنوان یکی از اعضا و به متعاقب آن رئیس شورا برگزیده شد که با اعطای احکام به اعضا از طرف ریاست پارک فعالیت این شورا رسمیت پیدا کرد.

محرابی گفت: درسال ۱۳۹۹ شورای نمایندگان شرکت‌های مستقر در پارک البرز با همکاری تنگاتنگ با پرسنل ستادی پارک جلسات متعددی را در مسیر رسیدگی به مشکلات موجود در پارک برگزار کردند، در سال جاری نیز احکام اعضای شورا توسط ریاست پارک البرز مجدداً تنفیذ و مقرر شد در کنار رسیدگی به امور جاری پارک، این شورا مسائل کلان را از قبیل راه اندازی گمرگ اختصاصی شرکت‌های دانش بنیان نیز پیگیری نماید.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.