سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سقوط دوچرخه سوار در پخش زنده تلویزیونی!

خبرنگار در خیابان مشغول گزارش زنده تلویزیونی بود که ناگهان در پشت سر او یک دوچرخه سوار دچار حادثه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پخش‌های زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری، خبرنگار گرفته تا حادثه غیرمنتظره‌ای که در هنگام پخش زنده رخ می‌دهد.

به تازگی اتفاقی مشابه از وقوع یک حادثه غیرمنتظره در پخش گزارش زنده تلویزیونی خبرساز شده است. این حادثه در هنگام گزارش زنده کانال تلویزیونی MSNBC رخ داد. گزارشگر در حال گزارش زنده از یکی از نقاط شهر بود که ناگهان در پشت سر او یک دوچرخه سوار دچار حادثه شد. این دوچرخه سوار حین حرکت قصد گرفتن عکس سلفی را داشت که ناگهان روی زمین سقوط کرد.


بیشتر بخوانید


ویدئوی منتشر شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو گزارشگر «گواد وِنِگاس» از منطقه سانتامونیکا در سواحل کالیف در حالی که مشغول گزارش زنده در مورد آیین نامه‌های بهداشتی در مورد کووید ۱۹ است دیده می‌شود. لحظاتی بعد یک دوچرخه سوار که در پیست مخصوص دوچرخه سواری در حال حرکت است وارد کادر دوربین تلویزیون شده و هنگام گرفتن عکس سلفی ناگهان تعادل خود را از دست داده و روی زمین سقوط می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود این دوچرخه سوار فورا از روی زمین بلند شده و به راه خود ادامه می‌دهد.

این ویدئو توسط وِنِگاس در توئیتر منتشر شد و مورد توجه کاربران قرار گرفت. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
به این میگن زمین خوردن. سقوط یه چیز دیگس.