سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش اینترنتی بمب فعال جنگ جهانی دوم!

مرد انگلیسی که قصد فروش یک بمب فعال جنگ جهانی دوم در اینترنت را داشت توسط پلیس بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شهروند انگلیسی با آگهی عجیب و خطرناک خود در‌ ای‌بی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. «مارک ویلیامز»، یک ردیاب فلز اهل ساوت‌هامپتون  یک بمب فعال برجای مانده از جنگ جهانی دوم را در‌ ای‌بی به فروش گذاشته بود. ولیامز این بمب ۸۰ ساله را در چمن‌های نزدیک خانه برادرش در منطقه «اسویتلینگ» پیدا کرده بود.

این آگهی توسط یک نظامی محلی با نام «رالف شروین» مشاهده و او بلافاصله با ویلیامز تماس گرفت و به او در مورد خطرناک بودن این بمب هشدار داد. با این حال بنا به ادعای شروین پس از بی توجهی ویلیامز به هشدار وی، او مجبور به تماس با پلیس شد.


بیشتر بخوانید


پلیس محلی انگلیس پس از باخبر شدن از این آگهی بلافاصله تعدادی خانه در همپشر را تخلیه کرد تا این بمب فعال بازمانده از جنگ جهانی دوم را در خانه‌ای که ساکنش آن را در ای‌بی برای فروش گذاشته بود، خنثی کند.

بعدازظهر سه‌شنبه پلیس محلی با همکاری نیرو‌های آتش‌نشانی و تیم خنثی‌سازی مواد منفجره، برای انتقال این بمب خانه‌های سویتلینگ در حومه ساوت‌هامپتون را تخلیه کردند. به گفته سخنگوی پلیس همپشر این بمب سپس به مرکز آموزش پلیس در نتلی منتقل و منفجر شد. همچنین پلیس ویلیامز ۵۱ ساله، را بازداشت کرد، اما او در ادامه آزاد شد.

سخنگوی ای‌بی در مصاحبه با دیلی میل گفت که فروش تجهیزات خطرناک مانند بمب‌های انفجاری در ای‌بی ممنوع نیست. ما همکاری نزدیکی با پلیس همپشر انجام دادیم تا هرچه سریع‌تر این فروشنده و محل سکونت وی شناسایی تا از یک فاجعه جلوگیری شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.