سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سقوط مرگبار دو نظامی روس حین مانور نظامی

دو نظامی گارد ملی روسیه حین مانور نظامی بر اثر سقوط از هلی کوپتر جان باختند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تصاویر لحظاتی قبل از کشته شدن دو نظامی روس در یک مانور نظامی در این کشور را به تصویر می‌کشد. «ویتالی لیخانوف» ۴۱ ساله به همراه «سرگئی فاندامنت» ۴۷ ساله دو عضو گارد ملی روسیه (SOBR) در حال تمرین آموزشی ضدتروریسم بودند که بر اثر سقوط از طنابی که از یک هلی کوپتر آویزان بود جان باختند.

در این حادثه که در شهر «مورمانسک»، شهری در قطب شمال و شمال غربی روسیه رخ داد این دو نظامی روس از یک هلی کوپتر Mi-۸ و از ارتفاع ۵۰ فوتی بر روی عرشه یک کشتی سقوط کردند.


بیشتر بخوانید


ولادمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پیامی در این باره اظهار تاسف عمیق خود را ابراز کرد. کارشناسان نظامی روسیه در حال بررسی این موضوع هستند که آیا شرایط بد آب و هوایی موجب کوتاه شدن طناب آن‌ها و زیاد شدن ارتفاع در هنگام فرود آها روی عرشه کشتی شده است. نظریه دیگر این است که کیفیت طناب‌ها موجب مرگ این دو نظامی روس شده است. تحقیقات در مورد سهل انگاری احتمالی توسط کمیته تحقیق و تفحص از ناوگان شمال روسیه آغاز شده است. مجازات احتمالی چنین جرایمی تحمل ۷ سال زندان است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.