سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال ۹۴ بیمار تنفسی به بیمارستان‌های بابل

ماموران اورژانس بابل ۹۴ بیمار تنفسی را در اردیبهشت ماه امسال به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل با بیان اینکه اورژانس بابل در اردیبهشت ماه امسال ۲ هزار و ۲۲۹ ماموریت انجام داده است، گفت:ماموران اورژانس این شهرستان ۹۴ بیمار تنفسی را در این مدت به بیمارستان منتقل کردند.

او افزود:از تعداد کل ماموریت‌ها ۹۴۲ مورد آن شهری و ۱۲۸۷ ماموریت جاده‌ای بوده است.

دکتر لعلی گفت: از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده است ۱۰۲۷بیمار یا مصدوم را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند که ۷۱۹ انتقالی به بیمارستان غیر تصادفی بوده است و ۳۰۸انتقالی به بیمارستان تصادفی بوده است.

او در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در اردیبهشت ماه، افزود: برای ماموریت‌های شهری ۷دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۵دقیقه بوده است.

دکتر لعلی گفت: سازمان اورژانس بابل در این ماه ۴۳۸ ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد ماموریت تصادفی ۱۵۳ تصادفی شهری و۲۸۵ تصادفی هم جاده‌ای بوده است.

او افزود:بعد از ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰بود، ماموریت‌های قلبی با ۱۰۸مورد و و ماموریت مسمومیت با ۶۸ مورد بوده است.

دکتر لعلی گفت: ۷۸۸۷بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ در اردیبهشت ماه به صدا در آمد که از این تعداد متاسفانه ۲۶۸مورد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل افزود: اورژانس بابل در این ماه ۲ مورد ماموریت سی پی آر (احیای قلبی تنفسی) موفق داشته است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.