سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن زاده: شرایط تیم ملی فوتسال برای حضور در مسابقات جام جهانی اصلا خوب نیست

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آخرین وضعیت ملی پوشان برای شرکت در مسابقات جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی اظهار داشت: در این ۲ سالی که مسابقات جام ملت‌های آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد، به دنبال آن بازی‌های دوستانه‌ای هم که می‌خواستیم انجام دهیم یکی پس از دیگری لغو شدند. تیم ملی فوتسال شهریور ماه باید در مسابقات جام جهانی حاضر شود و به نظر من الان شرایط تیم ملی اصلا خوب نیست. از طرفی مردم هم انتظار دارند که مانند دوره قبل بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و نتایج فوق العاده‌ای کسب کنیم. همان طور که گفتم وضعیت تیم ملی فوتسال الان اصلا خوب نبوده و به هیچ عنوان مناسب شرکت در رقابت‌های جام جهانی نیست.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: به هر حال امیدوارم در این ۴ ماه باقی مانده شرایط تیم ملی مناسب‌تر شده و بتوانیم با انجام بازی‌های دوستانه در شرایط بسیار خوبی به جام جهانی برویم.

لغو شدن بازی‌های دوستانه ضربه بدی به تیم ملی وارد کرده است

حسن زاده درباره لغو تورنمنت دوستانه تایلند که قرار بود خرداد ماه برگزار شود بیان کرد: خیلی حیف شد، اگر در تورنمنت تایلند شرکت می‌کردیم شرایط برای ما خیلی فرق می‌کرد و قطعا می‌توانستیم با آمادگی بسیار خوبی به مسابقات جام جهانی برویم. آن طور که من شنیدم تیم‌های خوبی قرار است در تورنمنت تایلند حاضر شوند. در چند ماه گذشته بار‌ها می‌خواستیم بازی دوستانه انجام دهیم، اما به خاطر شیوع ویروس کرونا همه آن‌ها لغو شد. قطعا این لغو شدن بازی‌ها به تیم ملی فوتسال کشورمان ضربه بدی وارد کرده است. حدود ۲ سالی می‌شود که بازیکنان تیم ملی اصلا هیچ مسابقه‌ای برگزار نکرده‌اند و این برای تیم ملی بسیار خطرناک است.


بیشتر بخوانید


شرایط تیم ملی فوتسال برای حضور در جام جهانی اصلا مناسب نیست

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان ادامه داد: به هر حال وقتی بازی دوستانه‌ای برگزار نشود، بازیکنان از شرایط آرمانی خودشان خارج می‌شوند و این در آینده قطعا به تیم ملی ضربه بدی خواهد زد. خدا را شکر که لیگ به خوبی و خوشی تمام شد و بازیکنان تیم ملی تا حدود زیادی در شرایط بازی قرار دارند، اما با تمام این اوصاف شرایط برای حضور در جام جهانی اصلا خوب نیست.

قضاوت درباره سراجی خیلی زود است

حسن زاده درباره حضور سراجی که به جای پرهیزکار به عنوان سرپرست کمیته فوتسال انتخاب شده است بیان کرد: سراجی تنها ۲ هفته است که به عنوان سرپرست کمیته فوتسال انتخاب شده و از الان نمی‌توانیم درباره عملکرد او صحبت کنیم. قضاوت درباره سراجی خیلی زود است. باید به او زمان داد تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی را می‌تواند برای تیم ملی فوتسال رقم بزند. در هر صورت امیدوارم که سراجی بتواند به فوتسال کشورمان کمک کند تا در رقابت‌های جام جهانی نمایش موفقی داشته باشیم.

ملی پوش تیم فوتسال کشورمان درباره پاداش‌های معوقه تیم ملی که قرار است بعد از گذشت ۳ سال پرداخت شود نیز گفت: آن چیزی که به ما گفته اند گویا قرار است پاداش‌های تیم ملی قبل از برگزاری اولین اردو پرداخت شود. من فکر می‌کنم بعد از گذشت ۳ سال با این تورمی که در کشور به وجود آمده است این پاداش‌ها چندان کمکی به بازیکنان تیم ملی نخواهد کرد. رقم پاداشی که قرار است به بازیکنان تیم ملی پرداخت شود چیزی در حدود ۲۲ میلیون تومان است. حالا شما حساب کنید ۲۲ میلیون تومان ۳ سال پیش چه ارزشی داشت و الان چه ارزشی دارد. بعید می‌دانم با این تورمی که در کشور وجود دارد این رقم ارزشی داشته باشد.

قراردادم با گیتی پسند تمام شده است

حسن زاده ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در پایان درباره نایب قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر و اینکه آیا فصل بعد هم در گیتی پسند خواهد ماند یا خیر گفت: مسابقات لیگ دیگر تمام شده است و من راجع به گیتی پسند صحبتی انجام نمی‌دهم. درباره قراردادم باید بگویم که قرارداد من با گیتی پسند تمام شده است و هنوز برای فصل بعد هیچ تصمیمی نگرفته‌ام.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.