سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف و ضبط ۵۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در طرقبه شاندیز

تلاش پلیس اطلاعات امنیت عمومی طرقبه شاندیز موجب شد تا ۵۰ دستگاه ماینر غیر مجاز کشف و ضبط شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ اویسی فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم" تبعه افغانستان" مبادرت به خرید و فروش مواد مخدر می‌کند و اخیرا محموله‌ی تریاک را در منزل شخصی نگهداری می‌کند،  بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان احتمالی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طرقبه شاندیز با استفاده از منابع خبری و به کارگیری گشت‌های هدفمند به صورت کاملا نامحسوس موفق شدند محل نگهداری مواد مخدر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز ادامه داد: ماموران موفق شدند با همکاری پلیس مبارزه بامواد مخدر مشهد با کنترل و ردزنی دقیق و هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی ضربتی با ورود به منزل متهم این محموله قاچاق مواد مخدر را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کنند.

اویسی بیان کرد: در بازرسی از منزل متهم مقدار ۱۰۲ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است و متهم دستگیر شده پس از  تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی  به مراجع  قضایی  معرفی شد.

او تصریح کرد: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و استخراج کنندگان ارز دیجیتال، که دستگاه‌های ماینر به جهت استفاده بیش از حد برق، موجب افت فشار و گاهی قطع برق در بعضی از نقاط کشور شده است، پلیس اطلاعات امنیت با هدایت و فعال نمودن منابع و مخبرین خود در یکی از باغ ویلا‌های شاندیز موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز تاکید کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی با استعداد نیرو و تجهیزات کافی در محل حاضر شده و  ۱۷ دستگاه ماینر به نام "واتس ماینر" و یک دستگاه مودم مربوطه به نام"هووایی" به صورت روشن و در حال کار که در اسکلت یخچال جاسازی و تعبیه و در داخل یک حفره و چاه  مخصوص پنهان شده بود کشف و ضبط شد و در این راستا یک متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شد و جهت سیر مراحل بعدی به دادسرای شهرستان معرفی شد.

اویسی اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات امنیت طرقبه شاندیز و هماهنگی با مقام قضایی و باحضور نماینده حقوقی شرکت برق در مناطق چاهشک و شاندیز ۱۵ دستگاه   ماینر کشف و ضبط و ۳ متهم نیز در رابطه با این پرونده دستگیر شدند.

او افزود: عملیات دیگری که توسط پلیس اطلاعات امنیت و هماهنگی با مقام قضایی  انجام شده است و در این عملیات هم در مناطق چاهشک و شاندیز ۱۸ دستگاه  استخراج ارز دیجیتال  و یک عدد مودم مربوطه  به صورت روشن و در حال کار کشف و ضبط شد.


انتهای پیام//م.ذ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.