سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لوانته 2021؛

جدیدترین شاسی بلند لوکس ایتالیایی با سبک طراحی متفاوت

لوانته 2021 جدیدترین شاسی بلند هشت سیلندری ایتالیایی است که از مجموعه‌های ایمنی به روز و فناوری جدید بهره می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صحبت های زیادی درباره مازراتی لوانته ۲۰۲۱ گفته شده است که تمام آنها انحصار طلبی ایتالیایی ها را نشان می دهد. اولین SUV مازراتی برای مدل سال ۲۰۲۱ مجموعه‌ای از اصلاحات و به روزرسانی‌ها را دریافت کرده و آن را مطابق با به روزرسانی‌های اخیر در رده سدان‌های Ghibli و Quattroporte تبدیل کرده است.

در حالی که بسیاری از رقبای آن، با یک توربوشارژ چهار سیلندر و V-۶ تولید می‌شوند، لوانته از این چهار سیلندر چشم پوشی می‌کند و یک V-۶ توربو دوقلو را به صورت استاندارد ارائه می‌دهد و به خریداران اجازه می‌دهد توئین توربو ۵۹۰ اسب بخار را انتخاب کنند. 

 کابین لوکس لوانته کاملاً شناخته نشده و اطلاعات زیادی از این خودرو منتشر نشده است. هنوز هم طرفداران زیادی برای این خودرو وجود دارد. تغییرات ظاهری در لوانته شامل یک جلوپنجره مشبک اصلاح شده در مدل‌های GranLusso با کروم و در مدل‌های GranSport با مضمون ورزشی سیاه و سفید است و چراغ‌های عقب LED بومرنگ از نظر ظاهری شبیه به سدان‌های بالا هستند.

لوانته رابط سرگرمی جدید مازراتی را برای سال ۲۰۲۱ دریافت می‌کند، اما بر خلاف دیگر سدان ها (Ghibli و Quattroporte) با صفحه نمایش ۸.۴ اینچی ارائه می شود. این نرم افزار جدید مبتنی بر Android Automotive گوگل است و یک دستیار مجازی صوتی فعال، ناوبری درون داش، Apple CarPlay و Android Auto را ارائه می‌دهد. یک پد شارژ بی سیم جدید نیز امسال ارائه می شود.

زیر کاپوت اکثر مدل‌های لوانته یک V-۶ توربوشارژ دوقلو قرار دارد که ۳۴۵ اسب بخار قدرت خود  را از طریق یک اتوماتیک هشت سرعته به هر چهار چرخ هدایت می‌کند. در آزمایش ها از یک لوانته S، آن زمان صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در ۵.۱ ثانیه تحویل داده است.

مدل‌های GTS و Trofeo با V-۸ توئین توربو به ترتیب ۵۵۰ و ۵۹۰ اسب بخار قدرت تولید می‌شوند. در آزمایش ها، GTS خود را تنها در ۳.۸ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رساند، در حالی که Trofeo این کار را در ۳.۶ انجام داد. در نگاه اول، داخل لوانته به خصوص در خودروی آزمایشی لوانته S که از چرم کامل با رنگ قهوه‌ای تیره برخوردار است، غنی و خوش ساخت به نظر می‌رسد.‌

داشبورد روکش دار چرم و ساعت سنتی آنالوگ مازراتی، همگی یک فضای لوکس درجه یک و قدیمی را به لوانته بخشیده اند. با نگاهی دقیق‌تر، قطعاتی به وضوح با سایر برند‌های فیات کرایسلر به اشتراک گذاشته می‌شود به عنوان مثال، کلید‌های پنجره، ساقه کنترل برف پاک کن و دکمه اشتعال همان جیپ چروکی است.

 موقعیت رانندگی در لوانته عالی است و به وضوح برای اتومبیلرانی تنظیم شده است. لوانته مانند یک جفت کفش تابستانی ورساچه تأکید زیادی بر سبک دارد. فضای بار آن تعداد قابل توجهی از چمدان‌های دستی را در خود جای داده است شت چمدان در حالت پشت صندلی عقب، ۱۹ چمدان در حالت صندلی عقب تا شده، حتی اگر دیگران در این بخش وضعیت خیلی بهتری داشته باشند.

گذشته از موارد اضافه شده، تجهیزات استاندارد پایه Levante شامل رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی، صندلی‌های جلوی گرم شونده قابل تنظیم ۱۲ جهته، درب عقب برقی، روکش صندلی چرمی، کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای، ورود بدون کلید و جلو است و سنسور‌های پارک عقب است.

مدل‌های Levante GranLusso به سپر‌های جلو و عقب منحصر به فرد با درج‌های کرومی، دامن‌های جانبی رنگ بدنه، رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی منحصر به فرد، فضای داخلی Ermenegildo Zegna (با درج صندلی‌های ابریشمی)، درب‌های بسته نرم، صفحات جلوپنجره روشن و کالیپر‌های ترمز سیاه اضافه می‌کنند.

 اکثر عملکرد‌های خودرو، از جمله کنترل‌های آب و هوا، از طریق صفحه نمایش سرگرمی تنظیم می‌شوند، اما این سیستم همچنین یک دستیار مجازی فعال کننده صدا را ارائه می‌دهد. پیمایش مانند رادیو ماهواره‌ای SiriusXM، Apple CarPlay و Android Auto استاندارد است. یک پد شارژ بی سیم نیز اضافه شده است. اگرچه سیستم استریو هشت بلندگو استاندارد است، اما خریداران می‌توانند به سیستم ۱۴ بلندگو Harman / Kardon یا سیستم ۱۷ بلندگو Bowers & Wilkins ارتقا پیدا کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.