سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام دانشگاه مذاهب اسلامی بندرعباس

دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه بندرعباس از بین طلاب شیعه و اهل سنت دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام احمد رحمانی سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی واحد بندرعباس گفت: متقاضیان تحصیل در دانشگاه مذاهب اسلامی واحد بندرعباس تا ۱۵ خرداد می‌توانند برای حضور در این دانشگاه نام نویسی کنند.

حجت الاسلام احمد رحمانی افزود: نام نویسی تنها از بین طلاب علوم دینی مدارس اهل سنت و حوزه‌های علمیه شیعه انجام می‌شود و داوطلبان برای نام نویسی به نشانی اینترنتی reg.mazaheb.ac.ir مراجعه کنند و آزمون ورودی این دانشگاه ۳۰ خرداد برگزار می‌شود.

او افزود: طلاب متقاضی اهل سنت در صورتی که فاقد مدرک سطح یک و دو حوزه باشند درصورت قبولی در آزمون و مصاحبه دانشگاه و پس از گذراندن دوره تکمیلی، از طرف دبیرخانه شورای مدارس علوم دینی اهل سنت به آن‌ها مدرک سطح یک و دو نیز اعطا می‌شود.

حجت الاسلام رحمانی گفت: این افراد همچون دیگر دانشجویان می‌توانند در رشته‌های کارشناسی و ارشد دانشگاه مذاهب اسلامی ادامه تحصیل دهند.

سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی واحد بندرعباس افزود: داوطلبان می‌توانند در رشته‌های فقه و حقوق امامیه، فقه و حقوق شافعی و عرفان و فلسفه اسلامی در مقطع کارشناسی و در رشته فقه مقارن و حقوق خصوصی اسلامی در مقطع ارشد نام نویسی کنند.

حجت الاسلام رحمانی گفت: این دانشگاه از زمان تاسیس تاکنون ۱۴۸ فارغ التحصیل داشته است و هم اکنون نیز ۲۶۲ دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.
دانشگاه مذاهب اسلامی واحد بندرعباس در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده است.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.