سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس پیش‌ بینی هواشناسی استان اصفهان:

تندباد لحظه‌ای و گردوخاک شرق، شمال و مرکز اصفهان را در بر می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از وزش باد شدید، وقوع تندباد لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک در مناطق شرق، شمال و مرکز اصفهان در روز یکشنبه خبر داد.

ه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آسیه آقایی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی در استان تا اواسط این هفته گفت: فردا یکشنبه از ساعات بعداز ظهر وزش باد شدید و وقوع تندباد لحظه‌ای در بسیاری از مناطق استان پیش‌بینی می‌شود که در نیمه شمالی و شرقی اصفهان با خیزش گرد و خاک همراه است.

او با بیان اینکه توفان گرد و خاک در مناطق شرقی، شمالی و مرکزی اصفهان به کاهش دید افقی و ناسالم شدن کیفیت هوا منجر می‌شود، افزود: بروز خسارت به تأسیسات شهری و روستایی، آسیب به سازه‌های موقت و گلخانه‌ها و شکسته شدن درختان فرسوده بر اثر وزش باد شدید و تندباد محتمل است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه رگبار باران همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و بارش تگرگ در مناطق مستعد و ارتفاعات غرب و شمال استان در روز یکشنبه پیش‌بینی می‌شودگفت: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، ایجاد روان آب در مسیل‌های و لغزندگی جاده‌ها در این مناطق دور از انتظار نیست ضمن اینکه ناپایداری‌های همرفتی روز سه‌شنبه نیز نواحی غرب، شمال و شرق استان را در بر می‌گیرد.

آقایی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین  میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.