سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تثبیت اشتغال ۵۵ هزار نفر در استان یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: مصوبات کارگروه تسهیل باعث تثبیت اشتغال بیش از ۵۵ هزار نفر در استان یزد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا علمدار یزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با اشاره به آخرین وضعیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد اظهار داشت: این کارگروه تاکنون شش هزار و ۶۵۷ مصوبه داشته است.

او عنوان کرد: این مصوبات باعث تثبیت اشتغال بیش از ۵۵ هزار نفر در استان یزد شده که این رقم بسیار قابل توجه است.

علمدار یزدی با اشاره به اینکه مباحث بانکی و پس از آن تامین اجتماعی، در صدر مسائل واحد‌های صنعتی استان هستند، افزود: با تسهیلات بانکی پرداخت شده، علاوه بر تثبیت اشتغال موجود، مشاغل جدید نیز ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد بیان کرد: دستورکار اول امروز که مهمترین بخش این جلسه بود، بررسی و تصویب تسهیلات رونق تولید، هم سرمایه در گردش و هم سرمایه ثابت و بازسازی واحد‌ها بود که با تصویب اعضا، تسهیلات مورد نیاز ۳۷ واحد به مبلغ ۱۱۹ میلیارد تومان تصویب شد.

علمدار یزدی عنوان کرد: ۱۸ مورد از این مصوبات مربوط به تسهیلات سرمایه در گردش واحد‌ها به مبلغ ۵۲ میلیارد تومان و ۱۹ مورد نیز مربوط به تسهیلات ثابت به مبلغ بیش از ۶۶ میلیارد تومان است.

او یادآور شد: با تسهیلات ثابت، برای ۶۸ نفر و با تسهیلات سرمایه در گردش برای بیش از ۵۰ نفر در استان اشتغال جدید ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: دستورکار‌های بعدی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نیز مربوط به مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی بود که به صورت موردی مورد بررسی قرار گرفت و برخی از آن‌ها به کمیته‌های تخصصی ارجاع شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.