سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراکز تعویض پلاک خراسان جنوبی بازگشایی شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از بازگشایی تمامی مراکز تعویض پلاک استان خبر داد.

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ۱ مرکز تعویض پلاک و ۸ دفتر خدمات خودرویی در استان فعال است که بر اساس تغییر رنگ نقشه کرونا در  خراسان جنوبی، این مراکز بازگشایی شدند و در حال فعالیت هستند.

او با اشاره به اینکه نوبت دهی در مرکز تعویض پلاک بیرجند به صورت اینترنتی انجام می شود،  افزود: طی ۳روز آینده نوبت‌ها برای تعویض پلاک در مرکز استان تکمیل است.

سرهنگ عباسی با بیان اینکه مرکز تعویض پلاک بیرجند از ساعت ۸تا ۱۶ آمادگی خدمات رسانی به مراجعین را دارد، اظهار کرد: در دیگر شهرستان‌های استان نیز از ساعت ۸ تا پایان ساعت ادارای دفاتر خدمات خودرویی در حال کار هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر فردی در ایام تعطیلی مرکز تعویض پلاک بیرجند، وکالت نامه‌ای برای تعویض پلاک خودرو گرفته باشد و  اعتبار وکالت نامه رو به اتمام باشد، می‌تواند با مراجعه به مرکز تعویض پلاک و بدون نوبت اقدام به تعویض پلاک خودروی خود کند.

او ادامه داد: درخواست برای اینترنتی شدن دریافت نوبت در دفاتر خدمات خودرویی در شهرستان‌های نهبندان، فردوس، طبس و قاین ارائه شده است و منتظر پاسخگویی مسئولین در این خصوص هستیم تا بتوانیم در اسرع وقت خدمات این دفاتر را هم اینترنتی کنیم.

انتهای پیام / س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.