سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال از امروز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال از امروز خبر داد و گفت : حضور افراد در مراکز واکسیناسیون فقط براساس پیامک نوبت‌دهی است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نوبت‌دهی هوشمند واکسیناسیون برای گروه سنی بالای ۷۰ سال؛ از امروز، اول خردادماه خبر داد و گفت : متولدین ۱۳۳۰ به قبل (گروه سنی ۷۰ سال به بالا) برای دریافت نوبت واکسن کرونا از امروز، شنبه باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند.

او گفت : همه افراد ثبت‌نام شده به ترتیب سنی به صورت هوشمند نوبت‌دهی خواهند شد و محل و زمان دقیق واکسیناسیون به هر فرد از طریق پیامک اعلام می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: حضور افراد در مراکز واکسیناسیون فقط براساس پیامک نوبت‌دهی است و مراکز واکسیناسیون از پذیرش افرادی که بدون نوبت مراجعه کنند معذور خواهند بود.

او از فعالیت مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان خبر داد و افزود: برای هر مرکز تجمیعی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا یک پزشک به همراه ۱۰ تیم سه نفره متشکل از یک واکسیناتور و ۲ نفر برای ثبت در سامانه در نظر گرفته شده و براساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا تجهیزات مورد نیاز این مراکز از سوی برخی ادارات در استان کرمانشاه تأمین می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.