سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی سلسله خبر داد؛

دستگیری ۵۸ متهم تحت تعقیب در سلسله

فرمانده انتظامی سلسله گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۵۸ متهم تحت تعقیب در این شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  سرهنگ عسکر عیسایی فرمانده انتظامی سلسله گفت: ماموران انتظامی سلسله با هدف توسعه امنیت اجتماعی، افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را اجرا کردند که ۵۸ متهم تحت تعقیب شناسایی و دستگیر شدند.

عیسایی اظهار داشت: در اجرای این طرح ۲۲قبضه سلاح فاقد مجوز و ۴۵۰عدد فشنگ جنگی و شکاری کشف و ۶۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شد.

به گفته او همچنین یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق، یکهزار و۲۰۰ کیلوگرم زغال چوپ درختان جنگلی نیز کشف شد و ۲۳ واحد صنفی متخلف پلمب و ۱۰نفر عامل قدرت نمایی و قاتل دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سلسله بیان کرد: مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از جرائم دارد وهدف از اجرای این طرح را ارتقاء آسایش شهروندان و تنگ کردن عرصه برای افراد سود جو عنوان کرد.

عیسایی ضمن تشکر از همکاری خوب و موثر دستگاه قضایی شهرستان و مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت از شهروندان خواست با توجه به در پیش بودن انتخابات، قانون را ملاک عمل قرار داده و از هرگونه تنش خودداری نمایند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعاً با پلیس در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.