سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاومت فلسطین: نسبت به تجاوز مجدد به ملت فلسطین در قدس هشدار می دهیم

اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین با هشدار به رژیم صهیونیستی در مورد تجاوز مجدد تأکید کردند که در جنگ یازده روزه قواعد جدیدی را بر دشمن تحمیل کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، سخنگوی اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه ای تأکید کرد که مقاومت در جنگ اخیر تمام مواضع دشمن را تحت آتشبار شدید خود قرار داد.

سخنگوی اتاق مشترک گروه های مقاومت گفت: در شلیک موشک ها از تاکتیک های جدیدی استفاده کردیم. نبرد شمشیر قدس بسیار متفاوت بود و طی آن تسلیحات و شیوه های جدیدی بکارگیری شدند.

وی افزود: قواعد جدیدی را بر دشمن تحمیل کردیم که تاثیرات دامنه داری خواهد داشت. دشمن صهیونیستی در پیش بینی سطح پاسخ ما و از بین بردن روحیه ملت فلسطین ناکام بود.

این بیانیه تأکید کرده است: نمی پذیریم که رژیم اشغالگر بر فرزندان ملتمان حمله کند. این پیروزی بر دشمن، نتیجه خون شهدا و فداکاری های آنهاست.

سخنگوی  اتاق  مشترک  گروه  های  مقاومت  ادامه  داد:  به  مردم  خود  درود  می  فرستیم؛  زیرا  ملتی پیروزی  ساز  و قهرمان  است.

او همچنین تأکید کرد: به دشمن می گوئیم که دست ما همچنان بر روی ماشه است و  اگر دوباره حمله کنید ما هم حمله خواهیم کرد.

سخنگوی مقاومت تصریح کرد: مقاومت وضعیت بسیار خوبی دارد و دشمن نتوانست آنگونه که تبلیغ می کند، توانمندی های ما را از بین ببرد.

در ادامه بیانیه آمده است: همه طرف های ذی ربط باید رژیم اشغالگر را از تجاوز ملت ما در هر جایی که باشد، بازدارند؛ به اسرائیل در مورد تجاوز مجدد به ملت فلسطین در قدس هشدار می دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
تورکمن یگید
۲۳:۱۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا بحق خدمتش به فلسطین و خفظ ابروی اسلام‌‌درمقابل کفار داعش ونخاله های وهابی.وتقابل با اولام شیطان امریکا.تمام کردار اورا بیامرز.واورا قرین جنت بفرما.حاج قاسم شیر مرد اسلام(نه فقط شیعیان)خدا رخمتت کنه و ممنونیم ازت.سپاس یا پیر پیران حضرت علی خامنه ای
ناشناس
۲۳:۰۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا صورتتانرا بستید???