سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان ثبت‌‌نام شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر فارس

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس، گفت: فراخوان ثبت نام شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر فارس زده و این فرآیند تا ۱۸ خردادماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سهراب مختاری با اشاره به فراخوان ثبت نام شانزدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های برتر، گفت: فرآیند ثبت نام شانزدهمین دوره تعاونی‌های برتر از ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ آغاز و به مدت یکماه تا ۱۸ خردادماه امسال ادامه دارد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس ادامه داد: از تعاونگران استان فارس دعوت می‌شود با مراجعه به سایت https://taavoni.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

او با بیان اینکه مهلت اعلام شده برای ثبت نام در این جشنواره غیر قابل تمدید است، اضافه کرد: به روز رسانی اطلاعات تعاونی‌ها شامل بارگذاری مدارک و مستندات مرتبط با مجامع عمومی، اطلاعات اعضای تعاونی‌ها، اطلاعات شاغلین، صورت‌های مالی، گزارش‌های حسابرسی از سال ۹۶ تا ۹۹ باید در سامانه مذکور بارگذاری شود.

مختاری گفت: بررسی مدارک و مستندات و معرفی منتخبین برتر استانی و ملی شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر تا نیمه شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.