سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهپیمایی های خود جوش ضد صهیونیستی در استان مرکزی

مردم شهر‌های استان مرکزی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مردم شهر‌های استان مرکزی با برگزاری راهپیمایی خودجوش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.

راهپیمایی کنندگان با سر دادن شعار‌های مرگ برسرائیل، مرگ برآمریکا و مرگ بر انگلیس حملات تروریستی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسلمانان مظلوم غزه و کرانه باختری و کشتار مردم فلسطین اشغالی را محکوم کردند.

حاضران تجمع با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی همچنین با سر دادن شعار‌هایی وحدت مسلمین را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین خواستار شدند.

راهپیمایی خود جوش ضد صهیونیستی مردم شازند

اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان شازند بعد از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی خودجوش از مردم مظلوم فلسطین به ویژه مردم مظلوم غزه حمایت کردند .

راهپیمایی خود جوش ضد صهیونیستی مردم ساوه

مردم ساوه هم بعد از نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم نمودن جنایات ضد بشری رژیم غاصب اسراییل راهپیمایی خودجوش برگزار کردند.

راهپیمایی خود جوش ضد صهیونیستی مردم خمین

نمازگزاران خمینی در راهپیمایی خودجوش حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شرکت کردند و مسیر مصلی این شهرستان تا بیت امام راحل را با شعار‌های صد استکباری و ضد صهیونیستی پیمودند.

محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی توسط مردم زرندیه

نمازگزاران نماز گزاران جمعه شهرستان زرندیه با شعار‌های اعتراضی، اعمال وحشیانه صهیونیست‌های غاصب بر علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی توسط مردم کمیجان

نمازگزاران کمیجانی در حاشیه نماز عبادی سیاسی جمعه با سر دادن شعار‌های ضد صهیونیستی و استکبار ستیزی ضمن محکومیت کشتار مسلمانان فلسطین اقدامات نظامیان رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی توسط مردم ساروق

نمازگزاران و مردم شهر ساروق پس از اقامه نمازجمعه، جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار را علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه محکوم کردند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.