سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف اراضی ملی در بندر کیاشهر

۳۵۰ متر مربع از اراضی ملی یکی از روستا‌های ساحلی بخش بندر کیاشهر رفع تصرف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به دریافت گزارش تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستا‌های ساحلی بخش بندر کیاشهر گفت: تحقیقات پلیس برای اطمینان از صحت موضوع انجام شد.

او با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضایی با کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند، افزود: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد فردی ۳۵۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی به وسیله سیم خاردار و پرچین محصور کرده است.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از معرفی متهم ۴۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش اراضی رفع تصرف شده را ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمدی نسب ادامه داد: با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع، تمام آثار تصرف جمع‌آوری شد.

او با تأکید بر مبارزه جدی نیروی انتظامی با متخلفان اقتصادی، زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی را دارند، تصریح کرد: این اقدام و برخورد با متخلفان به طور مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.