سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال بانوان؛

پالایش نفت آبادان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد

هفته چهارم از دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان ظهر امروز با پیروزی تیم‌های پالایش نفت آبادان و سایپای تهران پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم از دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان  ظهر امروز با برگزاری ۲ دیدار در شهر‌های آبادان و تهران پیگیری شد. در اولین مسابقه حساس امروز تیم‌های پالایش نفت آبادان و ملی حفاری اهواز به مصاف هم رفتند و در پایان پالایش نفت آبادان موفق شد در دیداری جذاب و پر گل با نتیجه ۶ بر ۳ حریف اهوازی خود را شکست دهد.

پالایش با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان قرار گرفت. همچنین ملی حفاری اهواز هم با یک امتیاز در رده چهارم جای گرفته است.

در دیگری بازی امروز ۲ تیم سایپای تهران و هیئت فوتبال خراسان رضوی رو در روی هم قرار گرفتند. در این بازی که به میزبانی سایپا و در سالن اختصاصی این تیم برگزار شد، تیم میزبان موفق شد با نتیجه پر گل ۳ بر یک مهمان خود را شکست دهد.

سایپا با این برتری جمع امتیازات خود را به عدد ۹ رساند و بعد از پالایش نفت آبادان در رده دوم قرار گرفته است. همچنین تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی هم با کسب ۳ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.