سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افسار آتش در دست آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز را ۹ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۹ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: ساعت ۵ دقیقه بامداد آتش سوزی در نیزار‌های مسیر پارک جزیره مهار شد.

او به اعزام آتش نشانان در ساعت ۷ و ۳۹ دقیقه برای مهار آتش سوزی یک واحد تجاری در چهار راه آبادان به سمت بازار امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: اطفای حریق ساختمان متروکه در ساعت ۸ و ۲ دقیقه در منازل کارون خیابان طباطبایی ۲ و مهار آتش سوزی کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۸ و ۳۷ دقیقه در منطقه مهدیس با تلاش آتش نشانان انجام شد.

قنبری با اشاره به آتش گرفتن خودروی رونیز در ساعت ۱۰ و ۶ دقیقه در شهرک آغاجری خیابان نرگس ۱۵ اظهار داشت: اطفای حریق کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۱۱ و ۳ دقیقه در خیابان ۸ شرقی منطقه کیانپارس، مهار آتش در منزل مسکونی در ساعت ۲۱ و ۴۹ دقیقه در منطقه پردیس خیابان حقیقت ۲ و همچنین اطفای حریق کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه در منطقه بهارستان منازل ارتش خیابان میخک ۳ با تلاش آتش نشانان انجام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان در عملیات نجات افراد محبوس در مجتمع مسکونی به علت خرابی قفل درب منزل در منطقه گلستان ۳ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.