سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی ۲۰۶ شعبه اخذ رای در شادگان

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: ۲۰۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص وضعیت برگزاری و تمهیدات اندیشیده شده برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: ۲۰۶ شعبه برای برگزاری انتخابات امسال در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا این تعداد شعبه اخذ رأی پیش بینی شده، افزود: به منظور حفظ سلامت مردم در شرایط کرونایی اقدام به افزایش تعداد شعب کردیم تا خطری سلامت شهروندان را تهدید نکند و با آرامش برای رای دادن حضور پیدا کنند.

صبری پور به اجرای فرآیند برگزاری انتخابات براساس اعلام وزارت کشور و ستاد انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد و هماهنگی‌های خوبی بین هیات‌های اجرایی و نظارت در هرچه بهتر برگزار شدن ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شادگان وجود دارد.

انتخابات سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در روز جمعه ۲۸ خردادماه در استان خوزستان و شهرستان‌های تابعه آن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.