سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شهرکرد مطرح کرد:

ضعف اسرائیل بیش از هر زمانی احساس می‌شود

امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه، بر پیروزی جریان مقاومت و ضعف رژیم صهیونیستی بیش از پیش تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به تحولات فلسطین اشغالی گفت: امروز امید جریان مقاومت بسیار بیشتر از قبل و ضعف اسرائیل بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

او با اشاره به سالروز عملیات الی بیت المقدس افزود: این عملیات یکی از موفق‌ترین تحرکات نظامی دفاع مقدس از ابتدای جنگ بود؛ این عملیات برای اولین بار دست برتری نیرو‌های خودی را نشان داد و تحولات سیاسی داخلی و خارجی را تحت تاثیر خود قرار داد.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام نکونام اضافه کرد: آنقدر این دستاورد‌های عملیات الی بیت المقدس بزرگ بود که امام (ره) به تمام ملت و نیرو‌های انقلابی تذکر دادند که خرمشهر را خدا آزاد کرد، شاید آن روز‌ها این نگرانی به وجود آمده بود که توفیقات بزرگ این عملیات ملت را دچار خودبزرگ‌بینی کند که با هوشیاری و تذکر به موقع و الهی امام (ره) این نگرانی برطرف شد.

او به روز جمعیت اشاره کرد و ادامه داد: جمعیت یک مسئله کلیدی برای کشور است و باید امروز جمعیت گسترش یابد و افزایش جمعیت یک گفتمان عمومی بشود؛ مهم‌ترین دلیل اهمیت این موضوع هم لزوم پویایی کشور به واسطه حضور جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین به روز شهرکرد هم اشاره کرد و گفت: این روز باید زمینه ارتقا همه‌جانبه شهرکرد فراهم شود و چهره‌های اصیل و نخبگان دهکردی مورد توجه عمومی قرار گیرد؛ رزمندگان، شهدا، چهره‌های علمی و هنری شاخص باید در این روز برجسته شوند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.