سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان جدید بشرویه، امسال افتتاح می شود

فرماندار بشرویه از افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شفیعی فرماندار بشرویه گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی جدید شهرستان، ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ، امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: پیمانکار پروژه مشغول فعالیت است و در صورت نبود مشکل جدی در روند اجرای پروژه، ساختمان بیمارستان جدید در ماه‌های آینده افتتاح می‌شود.

شفیعی اظهار کرد: مقرر شد از محل سفر پارسال رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به خراسان جنوبی و شهرستان بشرویه، کل اعتبار اتمام این مرکز درمانی اختصاص یابد که در حال حاضر مشکل تأمین اعتبار ندارد و روند احداث با جدیت دنبال می‌شود.

فرماندار بشرویه بیان کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشرویه قرار بود اوایل امسال به بهره‌برداری برسد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات به‌وجود آمده، تکمیل این طرح مدتی به تأخیر افتاد.

او عنوان کرد: بیمارستان شفا بشرویه در حال حاضر فعال است و عملیات اجرایی بیمارستان جدید نیز از سال ۱۳۹۱ آغاز شد که تاکنون در زمینه احداث آن ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

شفیعی با اشاره به اینکه برق‌رسانی به پروژه انجام شده و گازرسانی در حال انجام است، تصریح کرد: به زودی خط انتقال آب به پروژه نیز اجرا خواهد شد.


بیشتر بخوانید


جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فروردین امسال از روند ساخت این بیمارستان بازدید کرد و برای تکمیل آن قول مساعد داد.

جان بابایی در این بازدید از اجرای طرحی برای تکمیل مراکز درمانی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد خبر داد و گفت: بیمارستان جدید بشرویه نیز در همین طرح قرار گرفته است و مابقی اعتبار آن برای تکمیل تأمین خواهد شد.

او افزود: در آینده نزدیک اولین دستگاه سی تی اسکن که وارد استان خراسان جنوبی شود را به بشرویه اختصاص خواهیم داد.

انتهای پیام / س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.