سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد انتخابات خوزستان:

انتخابات ۱۴۰۰ در خوزستان را به دور از کرونا برگزار می‌کنیم

نجاتی گفت: تمهیدات لازم از جمله افزایش تعداد شعب اخذ رای برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در خوزستان با توجه به شیوع بیماری کرونا در دستور کار است.

رضا نجاتی رئیس ستاد انتخابات خوزستان در حاشیه نشست هماهنگی با اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی ستاد انتخابات دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به تدوین برنامه‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی مطلوب و باشکوه در ۲۸ خرداد ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی و گرمای هوا تمهیدات لازم از جمله افزایش تعداد شعب اخذ رای جهت جلوگیری از تراکم جمعیت و رفع دغدغه مردم در دستورکار است.

او با تاکید بر رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای بیان داشت: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که در این خصوص هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

نجاتی در دیدار با حجت الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه این شهرستان بر نقش تاثیرگذار ائمه جمعه و جماعات در برگزاری انتخاباتی پرشور تاکید کرد و ادامه داد: امیدواریم که در انتخابات ۱۴۰۰ همچون سال‌های قبل شاهد حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور دزفول باشیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با در سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ با رعایت شیوه نامه‌های دقیق بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.