سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی: یزدانی تنها امید ما برای کسب مدال در المپیک نیست

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص آخرین وضعیت کشتی ایران توضیحاتی را ارائه کرد.

 غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه برگزاری مسابقات جام جهان پهلوان تختی اظهار داشت: باید از فدراسیون کشتی به خاطر برگزاری مسابقات جام تختی در ۲ رشته آزاد و فرنگی تشکر کنیم. به خاطر شرایطی که ویروس کرونا در دنیا ایجاد کرده، قابل پیش بینی بود که کشور‌های خارجی استقبال چندانی از مسابقات جام تختی نکنند. از طرف دیگر کشتی گیران خارجی درگیر مسابقات گزینشی آسیا و اروپا و قهرمانی جهان هستند.

محمدی در ادامه گفت: ما به این موضوع واقف بودیم که بیشتر شرکت کنندگان در مسابقات جام تختی، کشتی گیران داخلی هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که این فرصت را در اختیار کشتی گیران ایرانی بگذاریم. استعداد‌هایی در این مسابقات حضور دارند که قطعا در آینده به اردوی‌های تیم ملی دعوت می‌شوند و ان شا الله بتوانند در خدمت کشتی کشورمان باشند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد افزود: کمیته فنی فدراسیون کشتی مسابقات جام تختی را زیر نظر دارد تا استعداد‌ها را رصد کند. کمیته فنی از هیچ استعدادی غافل نمی‌شود و عملکرد تمام کشتی گیران را زیر نظر دارد.

او درباره سطح فنی مسابقات جام جهان پهلوان تختی اظهار داشت: به جز تعداد کمی از کشتی گیران که در اردوی تیم ملی حضور دارند، بقیه کشتی گیران در جام تختی شرکت کردند. قطعا پس از جام تختی، چند کشتی گیر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.


بیشتر بخوانید


محمدی در خصوص امید‌های کشتی آزاد برای کسب مدال در المپیک توکیو گفت: قطعا غیر از یزدانی امید‌های دیگری برای کسب مدال در المپیک داریم، اما در کشتی چیزی قابل پیش بینی نیست. در هر ۶ وزن کشتی گیران خوبی داریم. هنوز ترکیب تیم ملی مشخص نیست و ان شا الله پس از مسابقات جهانی لهستان، ترکیب نهایی مشخص می‌شود. امیدوارم ملی پوشان بتوانند بهترین عملکردشان را ارائه کرده و افتخار آفرینی کنند.

او در پایان عنوان کرد: کار سختی در پیش داریم، اما این قول را می‌دهم که کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا کشتی افتخار آفرین شود و دل مردم را شاد کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.