سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ظروف سلولزی به دست بیش از یک‌هزار نفر در شوش

مدیرعامل شرکت پارس طبیعت سلولز شوش از افزایش تولید ظروف سلولزی قابل تجزیه در طبیعت در این کارخانه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم فدایی مدیرعامل شرکت پارس طبیعت سلولز با اشاره به هدفگذاری تولید ظروف یکبار مصرف سلولزی قابل تجزیه در طبیعت به میزان ۶۰۰ میلیون قطعه در سال گفت: ظرفیت تولید سالیانه ۱۲ هزار تن انواع ظروف است.

او با بیان اینکه ظروف یکبار مصرف تولیدی این شرکت در مدت کمتر از ۱۰۰ روز در طبیعت تجزیه شده و به کمپوست تبدیل می‌شوند و مانند پلاستیک آلودگی ندارند، اظهار داشت: ۲۵ درصد نیاز ظروف یکبار مصرف سازگار با محیط زیست کشور در این شرکت قابل تولید است.

فدایی به فعالیت ۴ خط تولید در نخستین و بزرگترین تولیدکننده ظروف یکبار مصرف سلولزی ایران با ظرفیت هر کدام ۱۰ تن ظرف در شبانه روز اشاره کرد و افزود: محصولات این شرکت مستقیم از خمیر باگاس یا تفاله نیشکر که قابل تجزبه در طبیعت هستند تولید می‌شوند.
علیرضا معتمدی مدیر کارخانه پارس سلولز طبیعت تولیدات این شرکت را ۲۲ نوع ظرف یکبار مصرف و ظرف بسته بندی سازگار با طبیعت عنوان کرد و بیان داشت: ظرفیت اشتغال این شرکت ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و یک هزار نفر به صورت غیرمستقیم است، ضمن اینکه ۶۰ نفر از نیروی شاغل در این شرکت بانوان بومی منطقه هستند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.