سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی‌زاده:

تمهیدات برگزاری انتخابات در شرایط کرونا دیده شود

رئیس ستاد انتخابات فارس با تاکید بر لزوم آمادگی برای اجرای فرایندهای انتخاباتی، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با در نظر گرفتن شرایط کرونایی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید احمد احمدی زاده در دهمین جلسه ستاد انتخابات استان با تاکید بر لزوم آمادگی برای اجرای فرایند‌های انتخاباتی، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی در دستور کار قرار دارد که متناسب با آن شرایط پیش بینی لازم صورت پذیرفته است که در این راستا هم سلامت رای دهندگان عزیز و هم سلامت دست اندر کاران اجرای انتخابات مد نظر است.

او افزود: افزودن تعداد شعب اخذ رأی و تغییر مکان برخی شعب از جمله راهکار‌های مناسب برای تامین سلامت مردم به شمار می‌رود و در حوزه اجرا همچنان که همیشه تاکید شده است مر قانون مبنای کار ما است.

رئیس ستاد انتخابات استان تعامل منطقی با هیات‌های نظارت و رصد فعالیت‌های انجام گرفته را از جمله مباحث مهم برای فرمانداران عنوان کرد و گفت: فرمانداران از همه ظرفیت‌های پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی برابر قانون در برگزاری مناسب انتخابات بهره گیری کنند و در این راستا سلامت و امنیت انتخابات هدف اصلی ما است.

او تاکید کرد: جلسات ستاد انتخابات استان منبعد با فاصله زمانی کمتر و با هدف مرور بر آمادگی‌ها تشکیل و در هر جلسه تعدادی از فرمانداران شهرستان‌ها دعوت و علاوه بر مباحث کلی بصورت خاص آمادگی شهرستان‌ها با حضور فرمانداران مورد بررسی قرار می‌گیرد که در این جلسه فرمانداران محترم کازرون، کوهچنار، سپیدان و بیضا حضور دارند و آخرین وضعیت شهرستان و چگونگی اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخاباتی با شکوه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.